معرفی برترین برندهای ایرانی تجهیزات تلفن و محافظ برق

به گزارش آسمان تو، در اینجا ، ما قصد داریم بهترین برندهای ایرانی فراوری کننده محافظ برق و تجهیزات تلفن را معرفی کنیم. به هر حال ، شناخت داشتن از بهترین برندهای سازنده این نوع محصولات می تواند به شما یاری کند تا از آسیب های ناشی از سوختن لوازم الکترونیکی در خانه تان جلوگیری کنید. بنابراین ، خواندن این مطلب آریا الکتریک ارزش آن را دارد.

معرفی برترین برندهای ایرانی تجهیزات تلفن و محافظ برق

خیام الکتریک

شرکت خیام الکتریک یکی از قدیمی ترین برندهای فراورینماینده تجهیزات تلفن و محافظ برق است و در زمینه فراوری سیم و کابل و چندراهی برق صنعتی و خانگی فعالیت دارد. فراوریات این شرکت، تنها برای کنترل نوسانات شدید برقی مناسب هستند و به علت عدم قابلیت کنترل نوسانات برقی خفیف ، برای کاربرانی که در پی کنترل نوسانات برقی خفیف هستند ، مناسب نیستند.

هادرون

شرکت هادرون یک شرکت ایرانی است که به فراوری تجهیزات الکترونیکی مشغول است. این شرکت محافظ برق را با حجم بسیار کمی فراوری نموده و از جدیدترین فناوری ها در این زمینه استفاده می کند. Hadron P102 از بهترین محافظ های برق این شرکت است.

کاوه

کاوه یکی از برند های قدیمی با بیش از 40 سال تجربه در زمینه فراوری کلیدهای محافظ برق صنعتی در ایران است. محافظ برق های این شرکت به عنوان بهترین فراوری کلیدهای محافظ برق صنعتی ایرانی شناخته می شوند و به طور کامل قابل اعتماد هستند. محافظ برق های ولتاژ کاوه قابلیت مقاومت در برابر هر نوع نوسانات برق ضعیف و شدید را دارا بوده و لوازم برقی شما را در برابر هرگونه خطرات برقی محافظت می نمایند. بهترین محافظ برق کاوه ، مدل 3500 وات مخصوص یخچال و فریزر است.

سگال

شرکت سگال فراوری نماینده محافظ برق برای وسایل برقی مختلف است. محافظ های برق سگال به دو نوع تک پریز و دیواری تقسیم می شوند که هر کدام برای یک وسیله برقی قابل استفاده هستند. این محدودیت در بعضی موارد می تواند بسیار مفید باشد. با این حال ، بهترین روش برای حفاظت از تمام وسایل برقی ، خریداری محافظ برق مجزا برای هر کدام از آنهاست. مدل 2K301 به عنوان بهترین محافظ برق سگال شناخته شده است.

امگا

ممکن است بسیاری از مشتریان ، برند فراورینماینده محافظ برق امگا را با شرکت سازنده نوسان گیر امگا در کره، اشتباه بگیرند ؛ اما این دو شرکت تنها نام اشتراکی دارند و مستقل از یکدیگر عمل می نمایند. شرکت امگا یک شرکت ایرانی است و در زمینه فراوری چندراهی برق ، محافظ ولتاژ ، دستگاه هویه ، مبدل برق و لوازم جانبی تجهیزات ذخیره سازی فعالیت می نماید. مدل P6000 بهترین محافظ برق این شرکت است.

سارا ترانس

شرکت سارا ترانس در فراوری محصولات صنعتی برقی بسیار حساس مانند استارتر هلیکوپتر و هواپیما فعالیت بیشتری دارد. البته این شرکت در حوزه فعالیت های گسترده تری نیز فعالیت می نماید که فراوری محافظ برق خانگی یکی از محصولات آن محسوب می گردد. با توجه به پیشینه سارا ترانس ، می توان انتظار داشت که محافظ برق های این شرکت دارای کیفیت بسیار بالایی باشد. بهترین محافظ برق Sara Trans مدل P255F است.

بهداد الکتریک

شرکت بهداد الکتریک با کمتر از دو دهه فعالیت در زمینه فراوری چندراهی ، مبدل و محافظ ولتاژ برق فعالیت می نماید. محافظ برق های ولتاژ برق بهداد الکتریک در زمان نوسانات برق شدید کار می نمایند ؛ اما ممکن است برای نوسانات ولتاژ پایین مناسب نباشند. اگر در پی بهترین محافظ برق با درصد حساسیت بالا هستید ، این برندهایی مثل سارا ترانس و الدینو گزینه های بهتری به حساب می آیند.

تیراژه

تیراژه یکی از برندهای شرکت صبا تصویر کیمیا است که در زمینه فراوری محافظ برق ، استابلایزر و چندراهی برق استاندارد فعالیت می نماید. فراوریات این شرکت بیشتر بر روی سیم کشی صنعتی تمرکز دارد ؛ اما چندین محافظ برقی خانگی با کیفیت نیز در محصولات آن وجود دارد. بهترین محافظ برق Tirajeh مدل T106 است.

فردان الکتریک

شرکت فردان الکتریک با بیش از 30 سال تجربه در زمینه فراوری تجهیزات برقی فعالیت دارد و در میان فراوریات آن ، محافظ برق های با قیمت مالی و کیفیت قابل قبولی وجود دارد ؛ اما همچون برندهای خیام الکتریک و بهداد الکتریک ، فراوریات این شرکت نیز به علت مشکل کنترل نوسانات ولتاژ پایین ، برای کاربرانی که در پی کنترل نوسانات برقی خفیف هستند ، مناسب به نظر نمی رسد.

منبع: اتاق
انتشار: 1 تیر 1402 بروزرسانی: 1 تیر 1402 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2428

به "معرفی برترین برندهای ایرانی تجهیزات تلفن و محافظ برق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین برندهای ایرانی تجهیزات تلفن و محافظ برق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید