مراسم گلکسی آنپکد سامسونگ [پخش زنده تمام شد]

به گزارش آسمان تو، بعد از برگزاری مراسم اپل برای رونمایی از مک بوک های نو و همین طور مراسم گوگل برای معرفی گوشی پرچم دار پیکسل 6، حالا امروز نوبت به سامسونگ رسیده که مراسم خود را برگزار کند. رویداد زنده گلکسی آنپکد پارت 2 روی رونمایی از رنگ های نو برای زد فولد 3 و زد فلیپ 3 و شاید معرفی گوشی گلکسی S21 FE متمرکز خواهد بود.

مراسم گلکسی آنپکد سامسونگ [پخش زنده تمام شد]

سامسونگ تقریبا سه ماه پیش طی مراسم گلکسی آنپکد از گوشی های تاشوی زد فلیپ 3 و زد فولد 3 به طور رسمی رونمایی کرد. اما حالا که مدت زیادی هم از این مراسم نگذشته، در حرکتی غافلگیرانه مراسم Unpacked پارت 2 را برگزار می نماید که شایعه ها می گویند عمده تمرکز روی رنگ های تازه این دو گوشی تاشو و احتمالا معرفی ویژگی های نرم افزاری تازه برای این دو گوشی خواهد بود.

پخش زنده مراسم Galaxy Unpacked Part 2 سامسونگ را می توانید از ساعت 17:30 روز دوشنبه 28 مهر، در همین صفحه تماشا کنید.

البته این احتمال هم هست که خبرهایی هم از گلکسی S21 FE بشنویم؛ گوشی پرحاشیه سامسونگ که عرضه آن به خاطر بحران هایی مثل کمبود جهانی تراشه و مسائل فراوری چند بار به تعویق افتاده است. اما محتمل است که سامسونگ به تمام این مسائل فائق آمده و بالاخره امشب تاریخ عرضه رسمی این گوشی را اعلام کند. البته افشاگران و منابع مطلع نزدیک به سامسونگ رونمایی از S21 FE را خیلی محتمل نمی دانند. بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم اوضاع چطور پیش می رود.

نکته مسلم اینجاست که رویداد امروز سامسونگ، رویداد بزرگی نخواهد بود و نباید انتظارات زیادی هم از آن داشته باشیم. حتی خود سامسونگ هم جزئیات زیادی درباره مراسم امروز منتشر نکرده با این حال تماشای مراسم و احتمالا تماشا چند سورپرایز در آن خالی از لطف نخواهد بود.

خبرنگاران مگ این مراسم را به طور زنده برای شما لایو استریم خواهد نمود. با مراجعه به همین صفحه در ساعت آغاز مراسم می توانید آن را به طور زنده دنبال کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2029

به "مراسم گلکسی آنپکد سامسونگ [پخش زنده تمام شد]" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم گلکسی آنپکد سامسونگ [پخش زنده تمام شد]"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید