مراسم تجلیل از فعالان عرصه گردشگری استان مرکزی برگزار می گردد

به گزارش آسمان تو، مراسم تجلیل از فعالان عرصه گردشگری هم زمان با هفته این صنعت در اراک برگزار و برترین های این عرصه معرفی می شوند.

مراسم تجلیل از فعالان عرصه گردشگری استان مرکزی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، سیدمحمد حسینی مدیرکل میراث فرهنگی این استان، امروز سه شنبه 10 مهر ماه 97 با اعلام این خبر گفت: همزمان با هفته گردشگری مراسم تقدیر از فعالان این صنعت در استان برگزار و از برترین هتل، دفتر خدمات مسافرتی، مجتمع گردشگری، اقامتگاه بوم گردی و راهنمای گردشگر قدردانی می گردد.

او اضافه نمود: همچنین از برترین دهیار در استان که بیشترین فعالیت ها را در عرصه توسعه گردشگری و به خصوص بوم گردی داشته تقدیر به عمل می آید. تقدیر از دهیار برتر در حقیقت تشویقی برای دهیاران خواهد بود تا در زمینه بومگردی، طبیعت گردی و به خصوص حفظ بافت های تاریخی و باارزش روستایی کوشا باشند و از این مسیر به اشتغال آفرینی پایدار روستایی برسند.

او در سرانجام گفت: افزایش اقامت مسافران در واحدهای اقامتی، توسعه بومگردی و به خصوص افزایش سرانه حضور گردشگر در استان حاصل زحمات فعالان این عرصه در استان است از همین رو شایسته است که از برترین ها تقدیر گردد تا ایشان مشوقی برای دیگران در زمینه خدمات رسانی مطلوب تر به گردشگران باشند.

این مراسم روز چهارشنبه 11 مهرماه 97 با حضور مدیران استان در محل فرهنگسرای آینه واقع در کوی شهید بهشتی اراک برگزار می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 117

به "مراسم تجلیل از فعالان عرصه گردشگری استان مرکزی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم تجلیل از فعالان عرصه گردشگری استان مرکزی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید