مثلث برمودا ؛ جایی که هرگز نباید به آن سفر کنید!

به گزارش آسمان تو، کریستف کلمب، کاشف قاره آمریکا، اولین کسی بود که فهمید در مثلث برمودا اتفاقات عجیبی رخ می دهد!

مثلث برمودا ؛ جایی که هرگز نباید به آن سفر کنید!

از سفر با تور کانادا زمستان 99 لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

مثلث برمودا ترسناک ترین جای دنیا است! جایی که مثل یک هیولای گرسنه، تا به امروز چندین کشتی و هواپیما را بلیعده و ناپدید نموده است. روایت ها و داستان های عجیبی درباره این مکان شگفت انگیز وجود دارد. با مجله گردشگی دلتا همراه باشید تا رازهای این نقطه از کره زمین را به شما بگوییم. جایی که هرگز نباید گذرتان به آن بیفتد.

مثلث برمودا جایی در غرب اقیانوس اطلس شمالی قرار گرفته است و بدنام ترین جای دنیااست. جایی که محال است گذر گشتی یا هواپیمایی آن حوالی بیفتد و اتفاق عجیبی رخ ندهد. تا حدی که به آن لقب مثلث شیطان هم داده اند. تا به امروز گزارش های زیادی درباره ناپدید شدن کشتی های مسافری و هواپیماهایی که در آسمان بالای مثلث برمودا پرواز می کردند به دنیا مخابره شده است. هنوز کسی نمی داند چه اتفاقی می افتد که منجر به چنین حوادثی می گردد. مثلا کشتی های عظیم مسافربری یا هواپیماهای غول پیکر، به گونه ای در این منطقه دچار سانحه می شوند که هیچ اثری از آنها پیدا نمی گردد. گویی که ناگهان به کره مریخ سفر نموده و هیچ رد پایی از خود باقی نگذاشته باشند!

علت وقع اتفاقات عجیب مثلث برمودا هر چه که هست، اختلالاتی در سیستم حمل و نقل دریایی و هوایی ایجاد نموده و حتی در صنعت گردشگری هم تاثیر منفی گذاشته است. شرکت های هواپیمایی ترجیح می دهند کلی مسیرشان را دور نمایند تا مسافران را از جایی امن به مقصد برسانند و مجبور نشوند از روی مثلث برمودا رد شوند. هزینه سفر کشتی هایی که از اقیانوس اطلس شمالی می گذرند نیز به طرز معناداری کمتر از دیگر خطوط دریایی است. شوخی که نیست! جان عزیز است.

سریال لاست را دیده اید؟

حدسیات دانشمندان تا به امروز راه به جایی نبرده و راز مثلث برمودا هنوز به طور کامل و دقیق کشف نشده است. هر چه که هست، مربوط به جریان عظیمی از انرژی است. انرژی که هنوز کسی نمی داند منشا آن دقیقا کجااست و چطور عمل می نماید. با این حال، این انرژی خرابکاری های زیادی تا به امروز نموده و موج هایی به بلندی 30 متر را ایجاد می نماید. موج هایی که در غرق و ناپدید شدن کشتی ها بی اثر نیستند. داستان اتفاقات عجیب این مثلث مشهور باعث شده قوه تخیل نویسندگان زیادی به کار بیفتد و داستان های تخیلی جذابی با الهام از آن بنویسند. سریال فوق العاده جذاب لاست یا گمشدگان (lost)، با الهام از مثلث برمودا ساخته شد. سریالی که با وقوع یک اتفاق حیرت انگیز در هواپیما و سقوط در جزیره ای خارج از زمان و مکان آغاز شد و بینندگان خود را سال ها پای صفحه تلویزیون میخکوب کرد.

مثلث برمودا

این نیروهای دیوانه

جدیدترین یافته های دانشمندان نشان می دهد که اتفاقات مرموز مثلث برمودا از دسیسه چینی آدم فضایی ها ناشی نمی گردد. پای هیچ طلسم و جادویی هم در میان نیست. به جن و پری هم ارتباط ندارد. سفر در زمان و دنیا های موازی هم هیچ ربطی به این ماجرا ندارد. به احتمال خیلی زیاد حوادث عجیب این نقطه از دنیا، ناشی از تلاقی سه طوفان بزرگ دریایی است. یعنی جریان های سه طوفان بزرگ دریایی، در محدوده مثلث برمودا به هم می پیوندند، قدرت شان زیاد می گردد و به طرز دیوانه واری دست به خرابکاری می زنند و قربانی این دیوانه بازی ها، کشتی ها و هواپیماهایی است که گذرشان به این محدوده می افتد. در هر صورت لازم نیست برای راستی آزمایی این فرضیات به مثلث برمودا سفر کنید. دور این نقطه از دنیا را برای سفر خط بکشید. آن هم خط قرمز!

منبع: پیام دلتا
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 781

به "مثلث برمودا ؛ جایی که هرگز نباید به آن سفر کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مثلث برمودا ؛ جایی که هرگز نباید به آن سفر کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید