ماجرای هدیه تخته نرد به دانش آموزان دختر

به گزارش آسمان تو، همشهری آنلاین نوشت: طی روز های گذشته حواشی مراسم تقدیر از دانش آموزان مدرسه دخترانه تیزهوشان قزوین، اهدای تخته نرد در این برنامه و انتشار خبر آن، در فضای مجازی خبرساز شد.

ماجرای هدیه تخته نرد به دانش آموزان دختر

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان در این خصوص گفت: به مناسبت روز سمپاد، 22 اردیبهشت از سوی اعضای انجمن اولیا و مربیان مدرسه تیزهوشان منطقه 3 قزوین، برنامه ای برگزار شده بود. هدایایی هم برای تمام دانش آموزان این مدرسه که 350 نفر بودند، از یک فروشگاه بازی هوشی تهیه شد.

وی اضافه نمود: پس از توزیع تعیین می گردد در بین بازی های فکری تهیه شده برای دانش آموزان، 90 بسته از 350 بسته هدیه تهیه شده متفاوت بوده که حساسیت هایی ایجاد و در رسانه ها منعکس می گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: به محض اطلاع از موضوع، آنالیز های لازم صورت گرفت و نسبت به جمع آوری 90 جعبه بازی متفاوت که از جمله تخته نرد هم بوده، اقدام می گردد و قضیه انتها می یابد.

سیاهکالی مرادی با عذرخواهی از اتفاق پیش آمده، اضافه نمود: در هر موقعیت و جایگاهی ممکن است خطا و اشتباه رخ دهد؛ البته این اشتباه نباید هدفمند باشد.

وی در خاتمه درباره شایعه ارتباط مدیر فروشگاه بازی فکری و کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان هم گفت: مدیر فروشگاهی که از آن خرید اجرا شده ارتباطی به کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان ندارد؛ می طلبد دستگاه های نظارتی، بر این فروشگاه ها نظارت داشته باشند تا از فروش اقلام و اجناس غیرمجاز جلوگیری گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 29 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1402 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2413

به "ماجرای هدیه تخته نرد به دانش آموزان دختر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای هدیه تخته نرد به دانش آموزان دختر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید