عدم استفاده از سامانه هوشمند تاکسی در اصفهان نیازمند آنالیز است

به گزارش آسمان تو، به گزارش خبرنگاران، امیراحمد زندآور پیش از ظهر یکشنبه در پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ضرورت حمایت از رانندگان تاکسی در اصفهان گفت: در سال های گذشته الزام به نصب سامانه هوشمند برای تاکسی های خطوط تاکسیرانی اصفهان انجام شد که این طرح از سوی مردم و تاکسیرانان مورد اقبال جدی واقع نشد.

عدم استفاده از سامانه هوشمند تاکسی در اصفهان نیازمند آنالیز است

وی با بیان اینکه این سامانه در اغلب مواقع به دلایل و بهانه های مختلف ذکر شده از سوی تاکسیرانان خاموش بود، اضافه کرد: این طرح اهداف خوبی مانند کاهش تبادل اسکناس، به صرفه شدن قیمت برای مردم و تاکسی با توجه به شرایط آب و هوایی و مسافت، گسترش فرهنگ پرداخت الکترونیک بین شهروندان و امکان جابجایی مسافران به نقاط مختلف بدون زحمت برای تعویض تاکسی را دنبال می کرد.

مشکل عدم استفاده از سامانه هوشمند در تاکسی ها نیازمند آنالیز های اساسی و اصولی است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه مشکل عدم استفاده از سامانه هوشمند در تاکسی ها نیازمند آنالیز های اساسی و اصولی است، ابراز داشت: در صورت ادامه این روند بهتر است هزینه نصب سامانه به رانندگان برگشت داده گردد.

وی با بیان اینکه نوسازی ناوگان تاکسیرانی و افزایش صندلی های سی.ان.جی از موارد بسیار لازم است که به کاهش آلودگی هوا نیز یاری می نماید، گفت: تاکسیرانان با مسائل مختلف معیشتی، رفاهی دست و پنجه نرم می نمایند که در این راستا برنامه ریزهای اساسی باید در دستور شهرداری و شورای شهر باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 158

به "عدم استفاده از سامانه هوشمند تاکسی در اصفهان نیازمند آنالیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم استفاده از سامانه هوشمند تاکسی در اصفهان نیازمند آنالیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید