طبیعتی خیره کننده در پارک های ملی کانادا

به گزارش آسمان تو، پارک های ملی کانادا

سال 2017، 150 امین سالگرد کشور کاناداست. سال جاری می توانید به صورت رایگان از پارک های ملی این کشور بازید کنید. پارک های ملی کانادا پر از مناظرخیره کننده و لحظه های نابی است که فقط در این کشور می گردد آن ها را تجربه کرد. گشت و گذار در پارک های ملی کانادا چندین روز زمان احتیاج دارد، در این پارک ها به جهانی زیبا با آب و هوایی تازه وارد می گردد و حیواناتی منحصربفرد را از نزدیک می بینید. برای آشنایی بیشتر با پارک های ملی کانادا خبرنگاران را همراهی کنید.

طبیعتی خیره کننده در پارک های ملی کانادا

از سفر با تور کانادا ارزان قیمت لذت ببرید.

پارک ملی جزیره خلیج جورجین (Georgean Bay Island)، اونتاریو

از شهر بری در اونتاریو با 15 دقیقه رانندگی خود را به پارک ملی خلیج جورجین برسانید. در این پارک می توانید در آب های لاجوردی و زلال شنا، قایق سواری و جت اسکی کنید. می توانید از صخره های اطراف دریا بالا بروید و عکس هایی ناب و خیره کننده بیندازید. در ساحل شرقی دو ستون صخره ای واقع شده است که از ویژگی منحصربفرد این پارک ملی است.

پارک ملی لامارسینی (La Mauricie)، کبک

اگر می خواهید از هیاهو و شلوغی شهر دور باشید به پارک ملی لامارسینی بروید. این پارک ملی با زیبایی خیره کننده خود، 207 مایل مربع از این منطقه را پوشش می دهد. از مونترال با دو ساعت رانندگی به این پارک می رسید، اینجا محلی خوش منظره برای کمپ، شنا، گردش و قایق سواری است. در فصل پاییز درخت ها قرمز، زرد و نارنجی می شوند و انعکاس رنگ های آن ها در آب دریاچه زیبایی ای خاصی دارد.

پارک ملی جاسپر(Jasper)، بریتیش کلمبیا

پارک جاسپر با درختان همواره سبز، رودخانه های زلال و کوه های اطرافش مقصدی ایده آل برای تفریحات خانوادگی در زمستان و تابستان است. در این پارک می توانید سوار بر بلندترین و طولانی ترین تله کابین کانادا شوید، 2 کیلومتر بروید و به قله کوه ویلستر برسید و از آن بالا شش رشته کوه را تماشا کنید. اگر به ارتفاع علاقه ای ندارید رودخانه اتبسکا را کشف کنید سوار قایق شوید و از روی آب، غرق در زیبایی بینظیر این پارک شوید.

پارک ملی وود بوفالو (Wood Buffalo)، آلبرتا

آیا به دنبال پارکی هستید که در آن حیات وحش را ببینید و جاهایی را تجربه کنید که تا به حال در هیچ جایی آن ها را ندیده اید؟ به پاک ملی وود بوفالو بروید. در این پارک بیش از 5000 بوفالو در سراسر پارک پراکنده شده اند و می توانید در 44 کیلومتر مربع زیبایی بی خاتمه گشت و گذار کنید. در این پارک یکی از بزرگ ترین سدهایی را می ببینید که توسط سک های آبی ساخته شده اند. قبل از ورود به پارک خود را برای ماجراجویی در سرزمینی آماده کنید که کاملا منطقه حفاظت شده برای بوفالوهاست.

پارک ملی فوریلون (Forillon)، کبک

پارک ملی فوریلون بر روی شبه جزیره گاسپه واقع شده است و فاصله آن تا شهر کبک 10 ساعت است. در این پارک می توانید تفریحات و تجربه هایی متفاوت را امتحان کنید. از دهکده ماهی گیری تاریخی و جذاب بازدید کنید که نشان دهنده سبک زندگی افراد این محل در زمان های گذشته است. حیات وحش این پارک، فوک ها و وال هایی هستند که می توانید شنا کردن آن ها را در خلیج تماشا کنید. این پارک با فضای آرامش بخش خود محلی عالی برای لمس طبیعت است.

منبع: escapehere.com

منبع: الی گشت
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 393

به "طبیعتی خیره کننده در پارک های ملی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طبیعتی خیره کننده در پارک های ملی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید