طاهری: کجای جهان با بلندگو به مربی حریف توهین می نمایند؟، قائدی روح بزرگی دارد

به گزارش آسمان تو، دستیار شفر معتقد است سرمربی آلمانی آبی ها حاشیه ای ندارد و این طرفداران مسجدسلیمانی هستند که با بلندگو به وی توهین نموده اند.

طاهری: کجای جهان با بلندگو به مربی حریف توهین می نمایند؟، قائدی روح بزرگی دارد

به گزارش خبرنگاران، پس از برتری دو بر یک استقلال برابر نفت مسجدسلیمان وینفرد شفر سرمربی آلمانی آبی ها به علت اخراج از روی نیمکت اجازه شرکت در نشست خبری پس از این بازی را نداشت و بیژن طاهری به جای او به نشست خبری رفت.

مربی استقلال درباره این دیدار اظهار کرد: تلاش بسیار زیادی انجام می دهیم و تا حدی نیز موفق شدیم. ما از صفر آغاز کردیم زیرا تعدادی از بازیکنان در اردوها حضور نداشتند و تلاش و تلاش به تازگی راه را برای ما هموار نموده است. بررسی خوبی از این تیم داشتیم و دو بازی سنگین با این تیم، کارمان کمی سخت بود اما این بررسیها یاری دو گل را به ثمر برسانیم. در ادامه کار ما سخت شد ولی تیم ما بازیکنان باتجربه زیادی دارد و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

وی اضافه نمود: از بازی راضی هسیتم و خیلی خوب بود. از بازیکنان راضی هستیم و کمی دفاع تیمی ما ایراد دارد که به زودی این اشکال مرتفع می گردد.

طاهری درباره تعویض دو گلزن استقلال شرح داد: در بعضی از بازی های بین المللی حتی این اتفاق می افتد و گاهی اوقات وقتی دروازه بان تیمی در دقیقه 2 اخراج می گردد، مهاجم از بازی بیرون می کشند. اگر این کار را نمی کردیم تحت فشار قرار می گرفتیم. قائدی را بیرون کشیدیم و با حضور اسماعیلی و صیادمنش هنوز در فاز هجومی قدرت داشتیم. قائدی درست که جوان است اما روح بزرگی دارد.

او در پاسخ به اعتراض ها مکرر قائدی گفت: بر خلاف بازی قبل که می گفتند او در هنگام تعویض بطری آب را پرت کرد، امروز خندان از زمین بازی خارج شد.

مربی استقلال درباره داوری این دیدار گفت: سیدعلی داور بزرگی است اما نباید تحت جو بازی قرار بگیرد. ما بلافاصله پس از بازی اعتراض خود را به ناظر داوری مسابقه رساندیم.

وی درباره این که کولیبالی زودتر باید اخراج می شد، توضیح داد: من به صورت کلی صحبت کردم و یکی از آن ها داوری است. کجای جهان با بلندگو به تیم و سرمربی حریف فحش می دهند. این جا نباید این گونه باشد زیرا شهر اولین هاست. مربی ما حاشیه ای ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 120

به "طاهری: کجای جهان با بلندگو به مربی حریف توهین می نمایند؟، قائدی روح بزرگی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهری: کجای جهان با بلندگو به مربی حریف توهین می نمایند؟، قائدی روح بزرگی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید