شب تلخ لژیونرها در فوتبال باشگاهی با صدرنشینی پونفرادینا

به گزارش آسمان تو، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پونفرادینا شب گذشته با حضور امیر عابدزاده در چارچوب دروازه خود به تساوی 2-2 مقابل رئال وایادولید در هفته هشتم رقابت های لالیگا 2 اسپانیا رسید.

شب تلخ لژیونرها در فوتبال باشگاهی با صدرنشینی پونفرادینا

پونفرادینا با یک امتیاز این ملاقات به طور موقت صدرنشین لیگ دسته دوم فوتبال باشگاهی اسپانیا شد تا با 16 امتیاز امیدوار به ادامه فرایند مثبت خود در ادامه این مسابقات و کسب مجوز صعود به لالیگا اسپانیا گردد.

در هفته هشتم لیگ برتر پرتغال، ماریتیمو میزبان موریرنزه بود که این ملاقات با تساوی بدون گل به خاتمه رسید. علی علیپور مهاجم ماریتیمو که پس از لژیونر شدن فرصتی برای حضور در تیم ملی ایران پیدا نکرده است، از دقیقه 63 وارد زمین شد اما نتوانست گلزنی کند. ماریتیمو با این تساوی 7 امتیازی شد و در رده دهم جدول نهاده شد.

سعید عزت الهی هافبک ملی پوش وایله دانمارک هم شب گذشته در ترکیب تیمش مقابل ادونسه قرار داشت اما باخت سنگین و 6 بر صفر را تجربه کرد.

تیم فوتبال العربی قطر هم از هفته پنجم لیگ ستارگان میزبان السد بود که با این بازی برد 4 بر صفر شاگردان ژاوی در تیم السد همراه شد. در این بازی مهرداد محمدی بازیکن ایرانی العربی از ابتدا تا دقیقه 80 در ترکیب تیمش حضور داشت اما پیروز به گلزنی نشد. السد با این برد پرگل به صدرنشینی مقتدرانه خود با 15 امتیاز ادامه داد. العربی هم با 9 امتیاز چهارم است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1994

به "شب تلخ لژیونرها در فوتبال باشگاهی با صدرنشینی پونفرادینا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شب تلخ لژیونرها در فوتبال باشگاهی با صدرنشینی پونفرادینا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید