سودجویی به اسم دریافت تسهیلات کشاورزی

به گزارش آسمان تو، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با اشاره به شرایط ویژه کشور در حال حاضر، اعلام نمود: لازم است در این شرایط مشمولان واجد بهره مندی از امهال تسهیلات کشاورزی از افراد سودجو متمایز شوند و کسانی که می خواهند به اسم دریافت تسهیلات کشاورزی سودجویی نمایند و به اقتصاد کشور آسیب وارد نمایند شناسایی و با آنها برخورد قانونی انجام گردد.

سودجویی به اسم دریافت تسهیلات کشاورزی

به گزارش خبرنگاران، علی زینی وند در نشست هماهنگی نحوه اجرای مصوبه هیئت وزیران در خصوص بخگرددگی سود و امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده که با حضور مدیران عامل و نمایندگان بانک های استان برگزار گردید، اظهار کرد: یکی از اولویت بانک های استان، حمایت از بخش کشاورزی است.

وی اضافه نمود: متاسفانه کمبود بارندگی و خشکسالی های پی در پی در استان یزد، تاثیر بسزایی بر فراوری محصولات کشاورزی داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد گفت: ضروری است بانک های استان درخصوص اجرای مصوبه هیئت وزیران در رابطه با بخگرددگی سود و امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده وحدت رویه داشته باشند و در این رابطه به یک شیوه عمل گردد.

زینی وند خواهان شد: اداره کل مدیریت بحران استانداری میزان خسارت شهرستان های استان یزد در بخش کشاورزی براثر خشکسالی های اخیر را به صورت دقیق به معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گزارش دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 65

به "سودجویی به اسم دریافت تسهیلات کشاورزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سودجویی به اسم دریافت تسهیلات کشاورزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید