سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین: نمایندگان ایران به مسابقات ID تایلند می روند

به گزارش آسمان تو، سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین از اعزام تیم دو و میدانی کم توانان ذهنی (ID) به رقابت های قهرمانی دنیا اطلاع داد.

سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین: نمایندگان ایران به مسابقات ID تایلند می روند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران، بهمن رضایی، پیرامون این خبر اضافه نمود: مسابقات قهرمانی دنیا کم توانان ذهنی در رشته دو و میدانی، اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی تایلند برگزار می گردد و با توجه به محدودیت برگزاری این مسابقات، پیش بینی می گردد کشورهای زیادی در این رویداد شرکت نمایند.

او گفت: سال گذشته این مسابقات در اکوادور برگزار گردید که ایران در آن حضور نداشت و دوره های قبل نیز در سوئد و جمهوری چک برگزار گردید که در این دو رویداد شرکت نمایندگان ایرانی حضور داشتند.

سرپرست انجمن دو ومیدانی جانبازان و معلولین گفت: در حال حاضر 6 دو و میدانی کاری که از رکوردهای خوبی برخوردار بودند و نیز کلاس بندی آن ها به تایید فدراسیون دنیای رسیده است، برای این مسابقات انتخاب شده اند و زیر نظر منصور روشن قیاس و رسول کیانی آذر، مربیان تیم ملی، تمرینات خود را دنبال می نمایند و پس از قطعی شدن، اسامی آن ها اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از این ورزشکاران یک نفر در پرتاب نیزه و دیسک، یک نفر در پرش طول و سه گام و چهار نفر در مواد مختلف دو در این رقابت های شرکت می نمایند.

رضایی در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین اضافه نمود: تمرینات این ورزشکاران زیر نظر مربیان در حال اجرا است و در سال جدید نیز دو مرحله اردوی متمرکز برای آن ها در نظر گرفته شده که یک مرحله فروردین ماه و یک مرحله اردیبهشت ماه و متصل به اعزام خواهد بود.

او توضیح داد: اگرچه شرکت در این مسابقات برای کسب سهمیه نیست، اما رنکینگ ثبت شده در این رویداد برای کسب سهمیه بسیار حائز اهمیت است و از این رو کشورهایی نظیر پرتغال، جمهوری چک، ژاپن و سایر کشورهایی که در دو و میدانی کم توانان ذهنی قدرتمند هستند، در این مسابقات حضور می یابند. البته آمار دقیق شرکت نمایندگان و کشورهای حاضر در این رویداد ورزشی در سال جدید میلادی اعلام خواهد شد.

پنجمین دوره رقابت های دو ومیدانی قهرمانی دنیا INASFID(فدراسیون ورزش های کم توانان ذهنی)، از 22 تا 29 اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 360

به "سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین: نمایندگان ایران به مسابقات ID تایلند می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین: نمایندگان ایران به مسابقات ID تایلند می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید