دفاع خفه کننده و حملات بی رحمانه ایران و تیم وحشت زده مالزی!

به گزارش آسمان تو، خبرنگاران: یک سایت خبری فیلیپینی نوشت: تیم ملی بسکتبال ایران با دفاع خفه کننده و حملات بی رحمانه خود، تیم وحشت زده مالزی را با اختلاف 90 امتیاز از پیش رو برداشت.

دفاع خفه کننده و حملات بی رحمانه ایران و تیم وحشت زده مالزی!

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، سایت فیلیپینی رپلر با اشاره به فزونی ایران برابرمالزی در بازی افتتاحیه مسابقات قهرمانی آسیا نوشت: مسابقه اول جام ملت های آسیا نشان داد که بسکتبال نیاز به قوانینی دارد تا تیم های ضعیف در سرانجام بازی های یک طرفه، شرمسار حریف و تماشاگران خود نشوند. تیم ملی ایران در بازی افتتاحیه مسابقات بسکتبال قهرمانی آسیا با نتیجه 115-25 مالزی را در هم کوبید.

ایران خیلی زود بر بازی مسلط شد و حامد حدادی و مهدی کامرانی 15 امتیاز از 16 امتیاز ابتدایی تیم ملی ایران را کسب کردند. بازیکنان جوان مالزی، پاسخی برای حملات بازیکنان حرفه ای و با انگیزه ایران نداشتند. شاگردان بچیروویچ از قد و تجربه خود برای فزونی در این بازی حداکثر استفاده را کردند. آنها با دفاع خفه کننده و حملات بی رحمانه خود تیم وحشت زده مالزی را با اختلاف 90 امتیاز از پیش رو برداشتند.

نتیجه سرانجامی نیمه اول 58-13 به سود ایران بود که 33 امتیاز آن را مثلث هولناک حدادی، نیکخواه بهرامی و کامرانی کسب کردند. هونگ هونگ گان نیز برای مالزی 8 امتیاز بدست آورد. صمد نیکخواه بهرامی در این بازی کاملا سرحال نشان داد و آثاری از مصدومیت سال قبل در کاپ آسیا را در خود نداشت.

نیمه دوم برای مالزی خیلی سخت تر بود چون کوارتر سوم را تیم ایران 33-2 به سود خود سرانجام داد. حامد حدادی بازیکن سابق NBA در سرانجام این کوارتر 21 امتیاز و 8 ریباند کسب کرد. بچیروویچ در شروع کوارتر چهارم تصمیم گرفت تا 3 بازیکن ستاره تیمش دیگر بازی نکنند. این راحت ترین پیروزی بود تا آنها برای رویارویی با کره و چین از هر نظر آماده باشند.

ایران 115 : حدادی 21 امتیاز، کاردوست 15، کامرانی 12، جمشیدی 12، نیکخواه بهرامی 11، ساهاکیان 10، وسیی 9، داوری 8، آفاق 7، سهراب نژاد 4، ارغوان 4، داوودی 2

مالزی 25: گان 11 امتیاز، تونگ 3، وونگ 3، اوی 2، سو 2، کوئک 2، ماک 2

منبع: تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 384

به "دفاع خفه کننده و حملات بی رحمانه ایران و تیم وحشت زده مالزی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاع خفه کننده و حملات بی رحمانه ایران و تیم وحشت زده مالزی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید