حتی میازاکی با درجه سختی الدن رینگ مشکل دارد

به گزارش آسمان تو، انتشار بسته الحاقی الدن رینگ با عنوان Shadow of the Erdtree، با توجه به درجه سختی بالای آن، بحث های زیادی را ایجاد نموده است اما حتی سازنده بازی ظاهرا با سختی بازی مشکل دارد

حتی میازاکی با درجه سختی الدن رینگ مشکل دارد

هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، کارگردان بازی در مصاحبه ای با The Guardian درباره تجربه الدن رینگ در راستای دسترسی به بسته صحبت کرد، اما ظاهرا با مشکل روبرو شده زیرا او بازیکن خوبی نیست. او گفته است:

به عنوان یک بازی جهان باز، الدن رینگ نسبت به بازی های قبلی فرام سافتور، دسترس پذیری بیشتری دارد و گزینه های زیادی برای یاری به بازیکنان ارائه می دهد و اگر میازاکی برای به سرانجام رساندن بازی به این ویژگی ها متکی است، شما هم می توانید. با این حال، جالب است که میازاکی این جهان های تاریک و وحشتناک را برای بازیکنان ایجاد می نماید تا در آن ها نبرد نمایند، اما کوشش می نماید که خودش آن ها را بازی کند. جای تعجب نیست که او در مصاحبه قبلی خود اعتراف نموده که یک مازوخیست است. او می گوید:

بهتر است بدانید که بازیکن افسانه ای بازی با نام Let Me Solo Her اکنون به Shadow of the Erdtree بازگشته است تا به بازیکنانی که با شکست باس ها دست و پنجه نرم می نمایند یاری کند، بنابراین اگر مشکل دارید در پی علامت احضار باشید. فرام سافتور بعلاوه یک به روزرسانی برای بازی منتشر نموده که مقیاس تعادل Shadow Blessings را تنظیم می نماید که در نتیجه آن، بسته الحاقی را کمی آسان تر می نماید.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 تیر 1403 بروزرسانی: 13 تیر 1403 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2482

به "حتی میازاکی با درجه سختی الدن رینگ مشکل دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حتی میازاکی با درجه سختی الدن رینگ مشکل دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید