جمهوری چک ، برترین منطقه ها توریستی عروس اروپا (تور پراگ)

به گزارش آسمان تو، جمهوری چک امروزه یکی از برترین منطقه ها گردشگری در دنیا است که در کنار جذابیت های طبیعی خود از تاریخی پر فراز و نشیب نیز برخوردار است. همین جریان موجب شده که محبوبیتی خاص بین گردشگران تور مسافرتی پیدا کند و در صدر فهرست برترین تورهای آژانس های مسافرتی قرار بگیرد. این کشور در طول بازه های مختلف زمانی تحت نفوذ قدرت ها و ملت های مختلفی قرار داشته است که همین امر در موجب شده از فرهنگ های متفاوتی تأثیر گرفته شاهد معماری های اقتباسی جالب و چشم گیر در آن باشیم. جمهوری چک یکی از برترین مکان ها برای گردشگر ها و دنیاگردانی است که علاقه مند به حوزه معماری های باستانی و قدیمی هستند چرا که این کشور در طول جنگ های دنیای تقریبا هیچ گونه صدمه ای ندیده است. و الگویی فوق العاده در رابطه با سبک شناسی معماری در اروپا محسوب می گردد.

جمهوری چک ، برترین منطقه ها توریستی عروس اروپا (تور پراگ)

با ما سفر کنید و با تور پراگ از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای پراگ را ببینید.

Prague

بزرگترین شهر در جمهوری چک که قلب فرهنگی و تاریخی این کشور محسوب می گردد در کنار رودخانه Vltava قدیمی ترین مکان در جمهوری چک که بالا بر 1100 سال قدمت دارد واقع شده است.این شهر از فرهنگی غنی و متنوع برخوردار است و مهمترین شهر در جمهوری چک به شمار می رود. در دوران امپراتوری روم و Bohemian نیز مرکز فرماندهی بوده که در دوران رنسانس و گوتیک شکل گرفته است.Prague یکی از 10 شهر برتر در میان تورهای مسافرتی اروپا به شمار میرود.معروفترین نقاط گردشگری در این شهر می توان به قلعه ها، کلیساهای جامع و پل Charles با منظره زیبا و شگفت انگیز خود اشاره نمود.کافکا که یکی از نویسندگان نامی جهان است در این شهر زندگی می نموده. این امکان در اختیار علاقه مندان قرار گرفته که در صورت تمایل از از منزل و قبرستانی که کافکا در آن به خاک سپرده شده است بازدید نمایند.

Cesky Krumlov

این شهر یکی از بزرگترین قلعه ها در دوران Bohemian را در خود جای داده است. که در اواخر قرن 13 میلادی ساخته شده. این دژ که در کنار رودخانه Vltava واقع شده برترین و ارزش مند ترین بنای تاریخی در منطقه به شمار می آید و همیشه به وسیله گردشگران تور یک روزه مورد بازدید قرار می گیرد.فضای شهرسازی این شهر تا حدودی در قرن 18 میلادی تغییر نموده اما ساختمان های آن به برترین نحو در طول سالیان حفاظت و ترمیم شده اند. گردش در این شهر زیبا در قالب تور یک روزه لذت خاص خودش را دارد می توانید در میان ساختمان های قدیمی و خیابان های سنگ فرش قدم بزنید و شاهد تاریخی پر فراز و نشیب باشید. این شهر دژ مانند شما را به سفری 2000 ساله در زمان می برد طوری که احساس می کنید به قرون وسطی سفر نموده اید. خیابان های باریک و ساختمان های رنگی با نماهای گچی زیبا و بی همتای این شهر را به یکی از جاذبه های گردشگری در جمهوری چک تبدیل نموده است.

Karlovy Vary

این شهر در جمهوری چک صدها سال است که به خاطر چشمه های شفا دهنده خود معروف است و انواع بیماران را برای درمان به سمت خود جذب می نماید. وجود انواع تور طبیعت گردی و اقامت گاه های تفریحی و درمانی آبگرم در این شهر سالانه مقدار بالایی از گردشگر های علاقه مند را سمت خود می کشاند.این شهر دارای حمام های آبگرم خاص و لوکسی است که می توانید به برترین شکل از آنها بازدید. تاریخ احداث این شهر به قبل از قرون 15 و 16 میلادی می رسد همین جریان این منطقه را به یک شهر تاریخی، تفریحی، درمانی بدل نموده است.

منبع: همگردی
انتشار: 21 دی 1401 بروزرسانی: 21 دی 1401 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2359

به "جمهوری چک ، برترین منطقه ها توریستی عروس اروپا (تور پراگ)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمهوری چک ، برترین منطقه ها توریستی عروس اروپا (تور پراگ)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید