ثبت نام 250 استارتاپ حوزه آنلاین در پویش کرونا پلاس

به گزارش آسمان تو، با شروع ثبت نام در پویش کرونا پلاس تا به امروز 250 استارتاپ فعال در این پویش ثبت نام کردند.

ثبت نام 250 استارتاپ حوزه آنلاین در پویش کرونا پلاس

به گزارش خبرنگاران، هم زمان با شیوع کرونا، پویش کرونا پلاس ویژه کسب و کارهای آنلاین و استارتاپ ها راه اندازی شد. این پویش به نوعی بسته حمایتی معاونت علمی و فناوری برای استارتاپ های حوزه آنلاین، دیجیتال و فضای مجازی است.

بر اساس این پویش استارتاپ های فعال در 9 حوزه آموزش آنلاین، حمل و نقل آنلاین، سلامت آنلاین، ورزش آنلاین، سرگرمی و توریسم آنلاین، فراوری محتوای آنلاین، نوآوری اجتماعی، فروشگاه های آنلاین و ایده و ابتکارات فراخوان و مورد حمایت قرار می گیرند.

تا به امروز بیش از 250 استارتاپ در این پویش ثبت نام کردند که فعالان حوزه سلامت آنلاین مشارکت 50 درصدی داشتند و بیش از 120 شرکت کننده در این بخش شرکت و متقاضی شدند. فعالان حوزه فروشگاه های آنلاین و مسئولیت اجتماعی با ثبت 17 درصدی مشارکت در صندلی دوم و فعالان حوزه آموزش آنلاین با مشارکت 11 درصدی در رتبه سوم قرار گرفتند.

حوزه های نوآوری اجتماعی، فراوری محتوای آنلاین، ایده ابتکارات، ورزش آنلاین، حمل و نقل آنلاین و سرگرمی و توریسم آنلاین نیز در صندلی های بعدی قرار دارند.

از نظر پراکندگی جغرافیایی نیز تهران و آذربایجان غربی بیشترین درخواست ها برای شرکت در این پویش را داشتند. پس از آن فعالان در کردستان، خراسان رضوی، گلستان، اصفهان، سمنان، قزوین، قم، سیستان و بلوچستان، لرستان، کرمانشاه قرار دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1113

به "ثبت نام 250 استارتاپ حوزه آنلاین در پویش کرونا پلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 250 استارتاپ حوزه آنلاین در پویش کرونا پلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید