تعبیر خواب فسنجان

به گزارش آسمان تو، با تعبیر خواب فسنجان، تعبیر خواب خوردن فسنجان، تعبیر خواب پختن فسنجان و تعبیر خواب خورشت فسنجان ترش همراه مجله اینترنتی خبرنگاران باشید.

تعبیر خواب فسنجان

سرویس سرگرمی - فسنجان یا خورشت فسنجان از قدیمی ترین غذاهای ایرانی است. این خورشت خوشمزه معمولاً با استفاده از گوشت و رب انار به همراه گردو تهیه می گردد. برای تعبیر و تفسیر این گونه عذاها حتماً بایستی طمع و مزه غذا در خواب حس گردد تا بتوان تفسیر و نظری در خصوص آن گفت. بیشتر معبرین غذا را نعمت و برکت دانسته اند ولی در خصوص غذاهای ترش و تند تعابیر متفاوت می باشند.

برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید: تعبیر خواب

تعبیر خواب فسنجان

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: دیدن فسنجان در خواب بد نیست و آن را باید جزو غذاهای خوب محسوب داشت. فسنجان اقتصادی است که آماده و اندوخته و فراهم شده به دست بیننده خواب می رسد و به طبع او بسیار خوش می آید ولی کسی که مال را فراهم آورده زحمت بسیار کشیده و مراحل بی شماری را پشت سر نهاده است که از آن مال بهره کمی می برد.

تعبیر خواب خوردن فسنجان

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر در خواب ببینید که فسنجان می خورید چنین اقتصادی به دست شما می رسد که شاید میراث باشد.

تعبیر خواب پختن فسنجان

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: چنانچه در خواب ببینید که خودتان فسنجان می پزید اقتصادی را برای دیگران می اندوزید. زحمتی می کشید و ثروتی گرد می آورید که خودتان بهره اندکی از آن می برید.

تعبیر خواب خورشت فسنجان ترش

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: روی هم رفته دیدن فسنجان در خواب خوب است به شرطی که ترش نباشد. معمولاً رب انار در فسنجان می زنند و رب انار ترشی دارد. چنانچه در عالم خواب ترشی رب محسوب باشد و دهان شما آن را حس کند اثر نیک خواب از بین می رود و غم و رنج و اندوه همراه آن مال اندوخته به سراغ بیننده خواب می آید.

منبع: کتاب بانک جامع تعبیر خواب

منبع: setare.com
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1439

به "تعبیر خواب فسنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب فسنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید