6 اشتباه بزرگی که در خرید تور اروپا مرتکب می شوید!

به گزارش آسمان تو، در این مقاله از معرفی تورهای خارجی درباره اشتباهات بزرگی که بیشتر افراد در خرید تور اروپا انجام می دهند صحبت خواهیم کرد . پس اگر قصد خرید تور اروپا را دارید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید

6 اشتباه بزرگی که در خرید تور اروپا مرتکب می شوید!

با توجه به اینکه اکثرا تورهای اروپایی در کشورهای حوزه شینگن برگزار می گردد، خرید تور اروپا یکی از برترین روش های تقویت تاریخچه سفری می باشد. اما معمولا در زمان خرید تورهای اروپایی به یک سری نکات مهم توجه نمی گردد که در نهایت منجر به ریجکتی ویزای متقاضیان می گردد! ما در این مطلب قصد داریم نکات مهم خرید تور اروپا را برای شما بیان کنیم تا از 6 اشتباه رایج در زمان خرید تور اروپا جلوگیری کنید!

1- برای گرفتن ویزای شینگن چقدر شانس دارید؟

درصد پیروزیت در اخذ ویزا به عواملی همانند کشور مقصد، شرایط اقتصادی و تاریخچه سفری متقاضی، انفرادی و یا گروهی بودن تور انتخابی شما بستگی دارد. در حال حاضر فقط کشور ایتالیا سخت گیری کمتری در اخذ ویزا به متقاضیان ایرانی نسبت به دیگر کشورهای شینگن دارد. نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که در تورهای گروهی شانس ویزا 20% بیشتر از تورهای انفرادی می باشد و کشورهای مجارستان، اسپانیا و سوئیس شرایط بهتری برای اخذ ویزا در تورهای گروهی در نظر گرفته اند. در صورتی که تاریخچه سفری و منابع اقتصادی خوبی ندارید، فکر گرفتن ویزا از کشورهای فرانسه، آلمان، هلند و چک را از سرتان بیرون کنید!

2- تمکن اقتصادی ویزای تورهای اروپایی باید چقدر باشد؟

ایده آل ترین تمکن اقتصادی ویزای کشورهای شینگن مبلغی بین 100،000،000 تا 150،000،000 تومان برای هر نفر می باشد. توجه داشته باشید که این مبلغ ایده آل می باشد و ممکن است که شما با نصف این مبلغ هم پیروز به اخذ ویزا شوید! از نظر ما تمکن اقتصادی اهمیتی در اخذ ویزا ندارد و مهم ترین ملاک برای سفارت، گردش 3 تا 6 ماهه حساب متقاضی می باشد. مهم نکته ای که در تمکن اقتصادی به شما گفته نمی گردد این است که تا زمان صدور جواب ویزا به هیچ عنوان به مبلغ مانده حساب خود دست نزنید. برگه های تمکن اقتصادی از سوی سفارت خانه ها استعلام می گردد. ممکن است زمانی که سفارت تمکن اقتصادی شمارا استعلام می نماید، مبلغ ارائه شده با مبلغ واقعی حساب شما مغایرت داشته باشد و درخواست ویزای شما ریجکت گردد.

3- محبوب ترین تورهای اروپا مربوط به کدام کشورهاست؟

متاسفانه محبوب ترین مقاصد اروپایی از روی شرایط اخذ ویزا معین می گردد! در حال حاضر تور ایتالیا با توجه به شرایط آسان اخذ ویزا که برای ایرانیان در نظر گرفته است، از محبوب ترین تورهای اروپایی می باشد. پس از آن، تورهای گروهی مجارستان می باشد. می توان گفت که در تورهای گروهی مجارستان شما شانس 90% برای اخذ ویزا خواهید داشت! چرا که ویزای مجارستان به صورت گروهی اقدام می گردد و همین امر به افسران ویزا اثبات می نماید که شما پس از مدت زمان اقامت حتما به کشور خود برمی شد.

4- تورهای انفرادی اروپا را انتخاب نکنید!

در تورهای گروهی اروپا، شانس ویزای شما 20% بیشتر از تورهای انفرادی می باشد. بزرگترین مزیت خرید تورهای گروهی اروپا، حضور تور لیدر می باشد. از مزایای حضور تور لیدر در تورهای گروهی می توانیم به شناخت اماکن تفریحی و توریستی، هدایت در پرداخت هزینه ها، برگزاری گشت های شهری و هدایت برای جابجایی در شهر اشاره کنیم.

5- چرا باید ضمانت نامه بانکی پرداخت کنیم؟

ضمانت نامه بانکی تورهای اروپایی با هدف اعتماد به بازگشت متقاضیان و از سوی آژانس هواپیمایی دریافت می گردد. مبالغ ضمانت نامه های بانکی از 60 تا 150 میلیون تومان متغییر می باشد و مبلغ دقیق آن با توجه به شرایط متقاضی معین می گردد. ضمانت بانکی در وجه آژانس مسافرتی صادر می گردد و تاریخ پرداخت آن باید برای 2 روز بعد از بازگشت از مقصد باشد. در صورتی که شما به کشور محل اقامت خود برنشد، مبلغ ضمانت نامه به نفع آژانس مسافرتی واخواهی می گردد.

6- برترین روش انتخاب آژانس مسافرتی برای خرید تور اروپا چیست؟

در وهله اول این نکته مهم را در نظر باشید که اگر هر آژانسی کلمه ویزای تضمینی را به کار گرفت، سریعا تلفن را قطع کنید! چرا که هیچکس نمی تواند هیچ تضمینی در رابطه با اخذ ویزا به شما بدهد و تصمیم گیرنده اصلی فقط و فقط افسران ویزای کشور مقصد می باشد. در مرحله بعد، فقط می توانید خدماتی که برای خرید تور اروپا به شما ارائه می گردد را با مبلغی دریافتی آن مقایسه کنید تا متوجه شوید که آیا این مبلغ معقول است و یا خیر؟ سعی کنید تا جایی که می توانید تمامی اطلاعات مربوط به تور اروپا را از آژانس مد نظرتان بگیرید و تمامی اطلاعات را با عقل و منطق خود و خدمات دیگر آژانس ها آنالیز کنید.

آژانس هواپیمایی نهال گشت با دارا بودن 45،000 نفر باشگاه مشتریان سالانه اقدام به برگزاری تورهای ترکیبی، تورهای گروهی، تورهای لوکس، تورهای مقرون به صرفه و تورهای دور اروپا می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای اروپای نهال گشت می توانید به سایت NahalGasht.com مراجعه کنید و یا با شماره 02633143 در تماس باشید!

منبع: تاپ تراول
انتشار: 20 شهریور 1401 بروزرسانی: 20 شهریور 1401 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2301

به "6 اشتباه بزرگی که در خرید تور اروپا مرتکب می شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 اشتباه بزرگی که در خرید تور اروپا مرتکب می شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید