برترین تجهیزات جانبی سفر را بشناسید

به گزارش آسمان تو، معرفی کاربردی ترین تجهیزات سفر

یکی از مهم ترین نیازهای هر مسافر در سفر، تجهیزات کاربردی ای است که باید داشته باشد. در اینجا می خواهیم چندتا از کاربردی ترین تجهیزات سفر را به شما معرفی کنیم تا در صورتیکه خواستید سفر کنید، بتوانید آنها را همراهتان داشته باشید. با خبرنگاران همراه باشید:

برترین تجهیزات جانبی سفر را بشناسید

بطری آب تاشو

چه بخواهید به سفری در دل طبیعت بروید و چه یک مسافرت درون شهری، بطری آب تاشو یکی از بدردبخورترین وسایلی است که می توانید همراهتان داشته باشید. این بطری به شکل مارپیچ است و همین نوع طراحی باعث شده تا خیلی راحت تغییر میزان بدهد و در مواقع مورد احتیاج، کوچکتر گردد طوری که حجم آن، نصف میزان معمولی اش می گردد. جنس این بطری از سیلیکون است و در آن هیچ نوع پلاستیکی به کار نرفته است و در نتیجه از آن می توان هم برای نوشیدنی های سرد و هم نوشیدنی های گرم، استفده کرد. علاوه بر این، جنس این بطری طوری است که در برابر میکروب کاملا مقاوم است و این ویژگی ها آن را به یکی از کاربردی ترین تجهیزات سفر تبدیل نموده است.

چادر سفری معلق

چادر سفری معلق همینطور که از نام آن معین است، با زمین، اختلاف ارتفاع دارد و در نتیجه حتی وقتی کف جایی که در آن می خواهید چادر را برپا کنید هم مرطوب باشد، به راحتی خشک می ماند. جدای از این ها، رجحان ای که نسبت به انواع دیگر چادر دارد این است که هیچ حیوان یا حشره موذی ای نمی تواند وارد آن گردد و بالاتر از همه اینکه سطح زیر آن همواره صاف است و در نتیجه، می توانید خواب خیلی راحتی در آن داشته باشید.

قفل هوشمند سفری

یکی از تازهترین دستاوردهای تکنولوژی در زمینه سفر، قفل هوشمند سری ای به نام ایربالت است. با استفاده از این قفل، نه تنها وسایل همواره امن و دور از دسترس می مانند، بلکه می توان وسایل داخل آن را هم به راحتی ردیابی کرد! جالب است بدانید برای استفاده از این قفل، احتیاجی به کلید ندارید. می توانید با استفاده از جی پی اس، وسایلتان را به راحتی ردیابی کنید.

ماشین لباس شویی قابل حمل، یک خبر خوش برای خانم ها!

ماشین لباسشویی تازه سفری به نام اسکرابا واش بگ، سبک ترین و فشرده ترین ماشین لباسشویی دنیاست و می تواند تا گردد و به راحتی در بین اسباب و اثاثیه سفرتان قرار بگیرد. یکی از برترین ویژگی های این ماشین لباسشویی، وزن آن ست که فقط 145 گرم است و از نظر جا به جایی، خیلی راحت است. در داخل این کیسه، برآمدگی هایی وجود دارد که شبیه شوینده های تخته ای قدیم اما از نوع مدرن آن است! و می تواند لباس ها را در کمترین زمان ممکن، تمیز کند.

کیف شارژر

تا حالا شنیده بودید که کیف پول بتواند گوشی را شارژ کند؟ امروزه تکنولوژی به حدی پیشرفت نموده است که شاید از شنیدن چنین خبرهایی خیلی شوکه نشویم اما نباید فراموش کنیم در اینجا، با یکی از کاربردی ترین وسایل سفر سرو کار داریم. این کیف پول، Nomad نام دارد و از جنس هوروین است. کابل شارژ، در خط تای کیف جاگذاری شده است و در زمان مورد احتیاج به راحتی می توان زا آن به عنوان شارژر استفده کرد.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2141

به "برترین تجهیزات جانبی سفر را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین تجهیزات جانبی سفر را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید