برد شیرین شهدا در مشهد

به گزارش آسمان تو، شهدای بابلسر در هفته دهم لیگ 2 فوتبال کشور از سد میزبانش پیغام توس مشهد گذشت.

برد شیرین شهدا در مشهد

خبرنگاران ساری- شهدای بابلسر در هفته دهم لیگ 2 فوتبال کشور با ارائه نمایشی منطقی و حساب شده با یک گل از سد میزبانش پیغام توس مشهد گذشت.

بازی با میدان داری و رجحان بابلسری ها آغاز شد و در دقیقه 26 بازی بود که سانتر ارسالی از جناح چپ جواد ابراهیمی مدافع چپ تیم شهدا را ابوالفضل آذرنوشان با ضربه سر شیرجه ای زیبا به تنها گل مسابقه تبدیل کرد.

کادرفنی تیم شهدا به خوبی پیغام توس را بررسی کرد و از روی نقطه ضعف پیغام توس که ارسال از کناره ها بود، به گل دست یافت.

مشهدی ها در بازی گذشته مقابل چوکا تالش هم، دو بار بر روی ارسال از کناره ها و ضربه سر گل خوردند.

تیم شهدا بعد از رسیدن به گل عقب نشست ولی در ادامه بازی اجازه خودنمایی به پیغام توس را نداد.

مشهدی ها در اواخر بازی و به خصوص در 8 دقیقه وقت اضافه اعلام شده از سوی داور، فشار زیادی را بر روی دروازه شهدا ایجاد کردند ولی هیچ کدام از ضربات آن ها در داخل چارچوب نبود.

شهدای بابلسر با ترکیب ابتدایی رسول مقصودی، سید احمد مهدی زاده، سید احد شفیعی، حمیدرضا بابایی، جواد ابراهیمی، حامد حسن زاده، علیرضا مهدی زاده ابوالفضل آذرنوشان، محمدجواد لورایی، مهدی صالحی و قدیر آقاجانی در بازی مقابل پیغام توس مشهد حاضر شد.

حسن رمضانی در دقیقه 41 به جای مهدی صالحی به میدان رفت. در دقیقه 63 امیرحسین رمضان زاده و ایمان علیزاده به ترتیب جای علیرضا مهدی زاده و قدیر آقاجانی را در زمین گرفتند. در آخرین تعویض تیم شهدا هم در دقیقه 83، عرفان رشیدی جایگزین حسن رمضانی شد.

شهدای بابلسر با کسب برد شیرین در مشهد مقدس، 19 امتیازی شد تا با تفاضل گل بهتر از نیروی زمینی تهران به رتبه دوم جدول گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود کرد.

چوکا تالش با 21 امتیاز در صدر جدول این گروه ایستاده است.

شهدای بابلسر، حالا فقط در خانه نمی برد. آن ها دومین برد بیرون از خانه را پس از رجحان مقابل ایران جوان بوشهر این بار در مشهد جشن گرفتند تا نشان دهند سال جاری مدعی صعود به لیگ یک هستند.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2126

به "برد شیرین شهدا در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد شیرین شهدا در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید