ایده های مالک جدید اوبر در جنوب شرقی آسیا ، تحویل غذای گرم ، ارائه چند خدمت در یک پلتفرم واحد آنلاین

به گزارش آسمان تو، مالک جدید اوبر در بخش جنوب شرقی آسیا آماده ارائه خدمات غذایی است. این ایده با هدف ارائه غذای گرم به مشتریان در دست آنالیز است.

ایده های مالک جدید اوبر در جنوب شرقی آسیا ، تحویل غذای گرم ، ارائه چند خدمت در یک پلتفرم واحد آنلاین

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی نت، مالک جدید اوبر در آسیا ایده هایی جالب را برای جذب مشتریانش در دستور کار دار. این سیستم که با نام GrabFood شناخته می گردد، مبتنی بر پلت فرم تحویل مواد غذایی اوبر عمل می نماید اما تکنیک هایی جدیدتر نیز دارد.

هنگامی که اوبر پلتفرم تجاری خود را در ماه مارس در آسیای جنوب شرقی به Grab فروخت، UberEats بخشی از این معامله بود.بر همین اساس نیز در حال حاضر، این سیستم در جنوب شرقی آسیا آماده ارائه خدمات برای تحویل مواد غذایی است.

این سرویس ابتدا در سنگاپور در دسترس خواهد بود، سپس وارد اندونزی، مالزی، فیلیپین، تایلند و ویتنام خواهد شد.

در سنگاپور، رقبای GrabFood کم نیستند. برای مثال Deliveroo و FoodPanda نیز سرویس هایی مشابه ارائه می دهند. اما می توان امیدوار بود که سرویس GrabFood با تکیه بر قیمت های پایین تر و کیفیت بالاتر در تحویل سفارشات پیروز تر عمل کند.

رئیس Grab در سنگاپور، گفت که این سامانه جدید، بخشی از کوشش این شرکت برای ساخت یک برنامه روزمره است که خدمات مکمل را بر روی یک پلت فرم واحد ارائه می دهد.

منبع: انتخاب
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 687

به "ایده های مالک جدید اوبر در جنوب شرقی آسیا ، تحویل غذای گرم ، ارائه چند خدمت در یک پلتفرم واحد آنلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های مالک جدید اوبر در جنوب شرقی آسیا ، تحویل غذای گرم ، ارائه چند خدمت در یک پلتفرم واحد آنلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید