ایجاد 400 ظرفیت نو شغلی با اجرای فاز دوم پتروشیمی هگمتانه

به گزارش آسمان تو، نماینده مردم همدان در مجلس می گوید که با اجرای فاز دوم پتروشیمی هگمتانه همدان، 400 شغل نو ایجاد می شود و شاهد ارز آوری و توسعه اقتصادی مناسبی خواهیم بود.

ایجاد 400 ظرفیت نو شغلی با اجرای فاز دوم پتروشیمی هگمتانه

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت وگو با خبرنگاران، با اعلام خبر نشست هماهنگی با مدیر عامل شرکت پتروشیمی هگمتانه همدان گفت: پتروشیمی هگمتانه در خاورمیانه منحصر بفرد است و با مدیریت دکتر امین بیانک از نمایندگان ادوار مجلس، که سابقه شهرداری اهواز و مدیریت های کلان را در رزومه خود دارد، امیدواریم با پشتوانه تجارب ارزنده ایشان و مدیریت جهادی، تحقق چشم انداز پیش بینی شده، برای پتروشیمی هگمتانه، تسریع شود.

وی تاکید کرد: پتروشیمی هگمتانه با همکاری دولت و بخش خصوصی به بهره برداری رسید، مهم ترین دستاورد این شرکت برای همدان رونق اشتغال و توسعه اقتصادی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یازدهم گفت: این شرکت با ظرفیت بکارگیری 300 نفر شروع بکار کرده است که با توافقاتی که صورت گرفت، با سرمایه گذای نو، ظرفیت اشتغالزایی آن با افزایش 400 نفری به 700 نفر خواهد رسید. محصول شرکت پتروشیمی هگمتانه در خاورمیانه منحصر بفرد است، با ظرفیت سازی نو می تواند، بازار مناسبی را در منطقه به خود اختصاص دهد.

نماینده همدان در پایان گفت: با اجرای فاز دوم پتروشیمی هگمتانه همدان، 400 شغل نو ایجاد می شود و ارز آوری و توسعه اقتصادی مناسبی را شاهد خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آبان 1400 بروزرسانی: 15 آبان 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2018

به "ایجاد 400 ظرفیت نو شغلی با اجرای فاز دوم پتروشیمی هگمتانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد 400 ظرفیت نو شغلی با اجرای فاز دوم پتروشیمی هگمتانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید