انیمه ارباب حلقه ها ساخته خواهد شد؛ همکاری برادران وارنر و نیو لاین سینما

به گزارش آسمان تو، استودیو نیو لاین سینما با انیمه ارباب حلقه ها دوباره به سرزمین میانه بازمی شود تا بخش تازه ای از ناگفته های دنیا جی.آر.آر. تالکین را تصویرگری کند.

انیمه ارباب حلقه ها ساخته خواهد شد؛ همکاری برادران وارنر و نیو لاین سینما

همواره از سه گانه سینمایی ارباب حلقه ها و هابیت ها به اسم یکی از برترین مجموعه های فانتزی و حماسی ساخته شده در چند دهه اخیر یاد شده است. این شش فیلم بر اساس کتاب های جی.آر.آر. تالکین رقم می خورند، کتاب هایی که شاخ و برگ و جزئیات داستانی آن ها بسیار بیشتر از فیلم های ارباب حلقه ها و هابیت ها است و به همین دلیل کمپانی برادران وانر در همکاری با استودیو نیو لاین سینما میخواهد با ساخت انیمه ای تحت نام ارباب حلقه ها: نبرد روهان (The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim) بیشتر در نوشته های تالکین کاوش کند.

داستان انیمه ارباب حلقه ها حماسه خونین نبرد هورنبورگ را به تصویر می کشد که به نابودی کامل نیروهای جادوگر سارومان به وسیله ارتش روهان در جنگلی مملو از درختان هورنسی در شمال غربی کوه های سفید سرزمین میانه منتهی می گردد.

کنجی کامییاما وظیفه کارگردانی فیلم نامه این انیمه به قلم ویل متیوز و جفری ادیس را برعهده خواهد داشت. جوسیف چوو هم به اسم تهیه نماینده ارباب حلقه ها: نبرد روهان انتخاب شده است.

نیو لاین سینما در بیانیه ای درباره این انیمه و همکاری با برادران وارنر اعلام نموده: همه ما علاقه خاص و عمیقی به دنیای بزرگ و خارق العاده جی. آر. آر. تالکین داریم. فرصت غرق شدن در دنیا شگفت انگیز سرزمین میانه و همکاری با تیم انیمیشن سازی برادران وارنر، همواره برای مان مانند یک رویا بوده و حالا این خیال خوش تبدیل به واقعیت شده است. بیشتر هواداران، از نبرد هلمز دیپ یا هورنبورگ به اسم یکی از حماسی ترین لحظات این مجموعه یاد می نمایند. ما با همان چشم اندازها و حضور مؤثر و خلاقانه کنجی کامیاما در رأس کار، قصد داریم انیمه ارباب حلقه ها را به برترین شکل ممکن فراوری کنیم.

هم اکنون کمپانی آمازون هم در حال ساخت سریال پرهزینه ای بر اساس دنیای ارباب حلقه هاست که تا به امروز برای ساخت فصل نخست آن بیش از 465 میلیون دلار هزینه شده تا فصل اول ارباب حلقه های آمازون گران قیمت ترین سریال در تمام دوران ها لقب بگیرد. شایان ذکر است اتفاقات این سریال تقریبا 260 سال پیش از ماجراهای فیلم های ارباب حلقه ها رقم می خورد و به همین دلیل خط داستانی اش با انیمه در حال ساخت برادران وارنر تلاقی نخواهد داشت.

بعضی منابع خبری اعتقاد دارند سریال ارباب حلقه ها حداقل تا 5 فصل ادامه پیدا خواهد نمود و برای آمازون کیفیت بیش از سقف بودجه و هزینه ها اهمیت دارد. در حال حاضر فیلم های هابیت با بودجه ساخت 745 میلیون دلاری در مجموع گران ترین فیلم های تاریخ سینما هستند تا پرهزینه ترین های دنیای فیلم و سریال مربوط به آثار اقتباس شده از کتاب های جی. آر. آر. تالکین باشد. سه گانه هابیت با فروشی بالغ بر 2 میلیارد و 931 میلیون دلار پیروز به بازگشت سرمایه و سودآوری شده اند و آمازون امیدوار است چنین اتفاقی برای سریال در حال فراوری آن ها هم رخ بدهد.

منبع: Variety

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1875

به "انیمه ارباب حلقه ها ساخته خواهد شد؛ همکاری برادران وارنر و نیو لاین سینما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انیمه ارباب حلقه ها ساخته خواهد شد؛ همکاری برادران وارنر و نیو لاین سینما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید