اعلام موجودیت اتحادیه صنف تهیه کنندگان سینمای ایران

به گزارش آسمان تو، اتحادیه صنف تهیه کنندگان سینمای ایران در اطلاعیه ای اعلام موجودیت کرد.

اعلام موجودیت اتحادیه صنف تهیه کنندگان سینمای ایران

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، اتحادیه صنف تهیه کنندگان سینمای ایران با انتشار اطلاعیه ای اعلام موجودیت کرد. متن اطلاعیه به توضیح زیر است:

سینمای نوین ایران، در حالی وارد پنجمین دهه فعالیت خود می گردد که به جهت حضور مراجع و متولیان متعدد تصمیم تصمیم گیری، و میدان-داری خسارت بار جریان های پیدا و پنهان و همچنین مدیریت های فاقد پشتوانه های تخصصی و دلسوزی لازم در حوزه های مرتبط، با موانع بسیاری روبرو بوده و هست.

تصمیم سازی های سلیقه ها و بی نصیب از شناخت های روزآمد و آینده آینده نگر، مسائل عدیده ای را تا به امروز برای سینمای ایران پدید آورده که متاسفانه نه تنها به مرور از تعداد و تخریب آنها کاسته نشده، بلکه در روندی افزایشی همچنان در حال تکثیر و تداوم هستند.

امروز دیگر نمی توان به این واقعیت بی اعتنا بود که برون رفت از شرایط موجود و ایجاد ساختاری نوین و کارآمد که شایسته شأن و اعتبار سینمای ملی ایران باشد، طرحی نو می طلبد؛ طرحی نو که به تحکیم، تقویت و حراست از داشته ها و مطالبه حقوق نداشته بیانجامد و راه های ایجاد اختلال در امنیت سرمایه ‬ گذاری و فعالیت های تولیدی تهیه کنندگان را مسدود کند.

لذا در جهت تحقق اهداف و توسعه پایدار سینمای ایران، با همگرایی و هم افزایی توانایی های شخصی و صنفی، صنوف تهیه کنندگی، به عنوان موجه ترین نهادهای غیردولتی، غیرسیاسی و صرفاً صنفی، در آستانه روز ملی و مبارک سینمای ملی ایران، با اعلام موجودیت و فعالیت اتحادیه صنف تهیه کنندگان سینمای ایران، که در برگیرنده تمامی فعالان عرصه تهیه کنندگی در سینما است، قدم به میدان گذاشته و با امید به آینده ای پربارتر، جهت خدمت به بقا و ارتقای سینمای سربلند ایران و منافع مشترک همه آحاد آن، اعلام آمادگی می نماید.

امروز که دوستان نادان سینما، دست در دست دشمنان دانای آن، عرصه را از همه سو بر فعالیت های سالم و قانونی تهیه‬‬‬‬ کنندگان واقعی و حرفه ای تنگ نموده و امکان بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی، مالی، قانونی و اجتماعی را سخت ساخته اند، خرسندیم اعلام کنیم که این همگرایی و اتحاد، از جهتی واقع بینانه، مصلحت جویانه، خودجوش و اختیاری عبور نموده و به نتیجه کنونی رسیده است.

انتهای پیغام /4143/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1370

به "اعلام موجودیت اتحادیه صنف تهیه کنندگان سینمای ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام موجودیت اتحادیه صنف تهیه کنندگان سینمای ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید