اِسپین ها در بازار نشر پدیدار شدند

به گزارش آسمان تو، به گزارش خبرنگار خبرنگاران فارس، به دو حرکت دورانی در یک ساختار منظوم که خلاف جهت یک دیگر باشند و حرکت ضد یک دیگر را داشته ، اِسپین یا اضداد می گویند.

اِسپین ها در بازار نشر پدیدار شدند

این فیزیکدان شیرازی در مورد کتاب خود به خبرنگار ایبنا، گفت: نگاه این کتاب از علومی که تا به امروز بیان شده ، متفاوت است.

وی افزود: نگرش جدید، برگرفته از قوانین اضداد (اسپین) است، زیرا اثرگذارترین پدیداری در عالم هستی از قوانین اسپین (اضداد) است که از چشم انسان پنهان مانده است. پیدایش عالم خلقت، قوانین، منظومات، جان، جانداری و غریزه از این قانون پدیدار شده و هیچ پدیداری بدون این قانون وجود ندارد.

رجبی ادامه داد: این کتاب در مورد قانون اسپین (اضداد) نگارش شده و به ناچار از لغت پدیدار و منظوم، با تکرار، ایجاد مفهوم نموده است. دانش اِسپین در آینده، توانمندی راهنمایی به شناخت دانش بشر را دارد.

کتاب اِسپین ها، چهارمین اثر عباس رجبی، در 136 صفحه با قطع رقعی توسط انتشارات نویسندگان پارس در شیراز در 25 خردادماه جاری منتشر شده است.

از این پژوهشگر شیرازی حوزه فیزیک، تا به امروز کتاب های نور سرعت ندارد، انیشتین، اِسپین ها و خدا کیست؟ توسط انتشارات نویسندگان پارس منتشر شده است. رجبی سه اثر دیگر در زمینه فیزیک به زبان انگلیسی در دست چاپ دارد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1229

به "اِسپین ها در بازار نشر پدیدار شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اِسپین ها در بازار نشر پدیدار شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید