آلیانس آره نا به روی هواداران بایرن باز می شود!

به گزارش آسمان تو، باشگاه بایرن مونیخ گفت که با وجود شیوع ویروس کرونا درهای آلیانس آره نا و موزه باشگاه را به روی هواداران باز خواهد کرد.

آلیانس آره نا به روی هواداران بایرن باز می شود!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از کیکر، باشگاه بایرن با تصمیمی که گرفت عملا به جنگ با ویروس کرونا رفت. درحالی که به تازگی دستور از سرگیری بوندسلیگا داده شده باشگاه بایرن دست به تصمیم جالب و شجاعانه ای زد.

این باشگاه آلمانی گفت که از شانزدهم ماه می جاری درهای ورزشگاه آلیانس آره نا و همچنین موزه باشگاه را به روی علاقمندان باز خواهد کرد البته در روزهای که این تیم بازی نداشته باشد.

بایرن مونیخ در سایت رسمی خود نوشت: از 16 ماه می جاری در روزهای که تیم بازی نداشته باشد درهای آلیانس آره نا و موزه باشگاه به روی هواداران باز خواهد بود و آنها می توانند با تهیه بلیت الکترونیکی از موزه باشگاه و آلیانس آره نا دیدن کنند.

در ادامه بیانیه باشگاه بایرن آمده است: همه نکات بهداشتی و درمانی در آلیانس آره نا و موزه باشگاه رعایت شده و سلامت بازدید کنندگان اولویت ما است. تنها تعداد محدودی می توانند همزمان وارد ورزشگاه و یا موزه باشگاه شوند و باید به هنگام بازدید حتما از ماسک استفاه شود و فاصله فیزیکی هم رعایت شود.

بایرن مونیخ قرار است که در دیدار نخست خود بعد از وقفه طولانی مدت بوندسلیگا به مصاف یونیون برلین برود.

بایرن با چهار امتیاز اختلاف نسبت به بوروسیا دورتموند در صدر جدول رده بندی بوندسلیگا جای دارد و به نظر می رسد که در فصل جاری هم شانس نخست کسب عنوان قهرمانی باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1172

به "آلیانس آره نا به روی هواداران بایرن باز می شود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلیانس آره نا به روی هواداران بایرن باز می شود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید