شروع فروش اینترنتی بلیت قطارهای نوروزی ، 11 هزار جایگاه در یک ساعت فروخته شد

به گزارش آسمان تو، پیش فروش اینترنتی بلیت قطارهای نوروزی از ساعت 7 صبح امروز در همه مسیرها غیر از مشهد شروع شد، رصد ظرفیت های باقی مانده نشان می دهد که در اغلب مسیرهای پرتقاضا خصوصاً در تاریخ های 27، 28 و 29 اسفندماه، ظرفیت ها تکمیل شده است.

شروع فروش اینترنتی بلیت قطارهای نوروزی ، 11 هزار جایگاه در یک ساعت فروخته شد

به گزارش فارس، از ساعت 7 صبح امروز پیش فروش اینترنتی بلیت قطارهای نوروزی به وسیله سایت های مجاز فروش بلیت قطار و اپلیکیشن های مربوطه شروع شد.

پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی در دو مرحله حضوری و اینترنتی انجام می گردد که امروز پیش فروش اینترنتی شروع شد و از ساعت 8 صبح روز آینده پیش فروش حضوری نیز به وسیله مراکز فروش و آژانس ها شروع می گردد.

امروز از ساعت 7 تا 12 پیش فروش اینترنتی بلیت قطارهای نوروزی در همه راستاها غیر از مشهد انجام می گردد.

از ساعت 12 تا 17 امروز پیش فروش اینترنتی بلیت قطارهای مسافری در راستا مشهد غیر از تهران به مشهد و بالعکس انجام خواهد شد.

از ساعت 17 امروز پیش فروش اینترنتی بلیت قطارهای نوروزی در راستا تهران-مشهد و بلعکس، سمنان، طبس و خواف و بالعکس شروع خواهد شد.

با آنالیز ظرفیت های باقی مانده یک ساعت پس از شروع پیش فروش اینترنتی، تعیین می گردد که در اغلب راستاهای پرتقاضا خصوصا برای تاریخ های 27، 28 و 29 اسفندماه، ظرفیت ها تقریبا تکمیل شده یا تعداد انگشت شمار ظرفیت باقی مانده است.

در این راستا موضوع را معاون مسافری راه آهن نیز پیگیری کردیم.

50 درصد ظرفیت ها به پیش فروش اینترنتی اختصاص یافت/ مردم نگران نباشند

میرحسن موسوی، معاون مسافری راه آهن، در این باره به خبرنگار مالی خبرگزاری فارس گفت: از صبح ساعت 7 صبح امروز پیش فروش اینترنتی بلیت قطارهای نوروزی در همه راستاها غیر از مشهد شروع شد، ما لحظه به لحظه جریان پیش فروش به وسیله سیستم را پیگیری می کنیم و تقاضا بسیار زیاد است.

وی در پاسخ به این سؤال که چند درصد ظرفیت ناوگان نوروزی به پیش فروش اینترنتی اختصاص یافته است؟ اعلام کرد: 50 درصد ظرفیت قطارها به پیش فروش اینترنتی اختصاص یافته است و 50 درصد ظرفیت هم به دفاتر فروش و آژانس ها واگذار شده است، مردم اصلا نگران نباشند و در صورت تکمیل ظرفیت اینترنتی، می توانند روز آینده نسبت به تهیه بلیت قطارهای اینترنتی به وسیله مراکز فروش و آژانس ها اقدام نمایند.

معاون مسافری راه آهن اضافه نمود: همچنین اگر ظرفیتی باقی مانده باشد، برای روزهای بعد ارائه می گردد. وی در پاسخ به این سوال که به چه دلیل در حال حاضر در بسیاری از راستاهای پرتردد و ظرفیت خالی وجود ندارد؟ شرح داد: این طبیعی است چون تقاضا بسیار زیاد است؛ ما لحظه به لحظه در حال ارسال آمار پیش فروش هستیم، فقط در 14 دقیقه اول حجم زیادی بلیت قطار به فروش رفت.

فروش 11 هزار جایگاه قطار در یک ساعت اول پیش فروش

معاون مسافری راه آهن تاکید نمود: در یک ساعت اول یعنی از ساعت 7 تا 8 صبح امروز، 11 هزار نفرجایگاه به فروخته شده است.

موسوی در پاسخ به این سؤال که آیا امکان اختصاص ظرفیت فوق العاده هم برای ایام نوروز وجود دارد، گفت: برای ایام نوروز سال جاری 2 میلیون و 320 هزار جایگاه قطار در نظر گرفته ایم و تقریباً همه ناوگان را برای پیک نوروزی 99 به خط نموده ایم.

منبع: چمدان
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 897

به "شروع فروش اینترنتی بلیت قطارهای نوروزی ، 11 هزار جایگاه در یک ساعت فروخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فروش اینترنتی بلیت قطارهای نوروزی ، 11 هزار جایگاه در یک ساعت فروخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید