پرفروش های هفته فیدیبو؛ کتاب های موفقیت انتخابی برای هموار کردن راستا موفقیت

به گزارش آسمان تو، مانند هفته های گذشته پرفروش های هفته فیدیبو در دو بخش پرفروش های صوتی و پرفروش های الکترونیک معرفی شدند. نگاهی به این لیست نشان می دهد که کتاب های انگیزشی همچنان پرطرفدارتر از بقیه سبک ها هستند. علاقه انسان معاصر به پیشرفت و موفقیت و پیدا کردن راهی که این جهت را برایش هموار کند از دغدغه های مهم او محسوب می شود. چه راهی بهتر از این که کتاب هایی که در باب این موضوع نوشته شده است را پیدا کرده و مطالعه کند.

پرفروش های هفته فیدیبو؛ کتاب های موفقیت انتخابی برای هموار کردن راستا موفقیت

یکی از توصیه های مهم افراد پیروز به دیگران این است که هر روز، دو کار را انجام دهند. کار اول، مرور اهدافشان و دیگری خواندن جملا ت انگیزشی در کتاب هایی که به همین منظور چاپ شده و انتشار یافته است.

لیست پرفروش های صوتی و الکترونیک این هفته فیدیبو

  • هنر شفاف اندیشیدن، اثر رولف دوبلی
  • کاریزما چیست؟
  • 50 باید و نباید در زندگی زناشویی، فرهنگ هولاکویی
  • وقتی نیچه گریست، اثر اروین د. یالوم
  • چشم هایش، اثر بزرگ علوی
  • ملت عشق، اثر الیف شافاک
  • پاکسازی ذهن، اثر استیو اسکات
  • اثر مرکب، اثر دارن هاردی
  • لغزش برند، اثر مارتی نیومایر
  • حماسه حسینی، اثر شهید مرتضی مطهری
  • خرده جنایت های زن وشوهری، اثر اریک امانوئل اشمیت

کاریزما چیست؟

کتاب صوتی کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم؟ در واقع راهکارهای ویژه ای را به شما معرفی می کند تا به یک شخصیت دلخواه و جذاب تبدیل شوید و توانایی بهبود ارتباطات را در شما بهبود می بخشد تا به پیروزیت های چشمگیری در زندگی برسید. این کتاب صوتی با صدای میلاد فتوحی جزء پرفروش های این هفته فیدیبو بوده است.

فرهمندی یا کاریزما، در لغت به معنی جذابیت غیرعادی و دارا بودن صفت های ویژه و ممتاز و منحصربه فردی است که پسندیده و ستایش شده تعداد زیادی از دیگر انسان هاست.

از اواسط قرن بیستم و در ادبیات سیاسی و اجتماعی، واژه کاریزما به تعبیر غالبی در توصیف چهره های سیاسی برجسته بدل شد، چهره های مثبت یا منفی که جذابیت مقاومت ناپذیری برای توده ها داشته، توان اثرگذاری بی مانندی بر آن ها یافته بودند.

اما باید گفت در جامعه امروزی کاریزما معنای متفاوتی دارد. در حالت کلی کاریزما نتیجه برقراری ارتباط و مهارت های ارتباطی بین اشخاص گوناگون به گونه ای عالی و مطلوب است و از آنجا که آموختن این مهارت ها امکان پذیر است، پس ارتقای آن هم امکان پذیر است. کسی که می خواهد کاریزماتیک شود باید به نحوه تعامل با دیگران توجه ویژه ای داشته باشد.

پس از شنیدن این کتاب صوتی می توانید با خصوصیات مثبت انسان های کاریزما آشنا شوید و در ادامه با عمل کردن به آن ها شما هم به شخصیتی کاریزماتیک تبدیل شوید.

در قسمتی از کتاب صوتی کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم؟ می شنویم:

  • معرفی پرفروش های فیدیبو؛ سایه کنکور بر کاهش رونق کتاب خوانی در این هفته

وقتی نیچه گریست

وقتی نیچه گریست عنوان معروف ترین اثر روان شناختیِ اروین د. یالوم است که در سال 1992 به زبان انگلیسی نوشته شد. نسخه صوتی این رمان مشهور جزء پرفروش های این هفته فیدیبو معرفی شده است.

اروین دیوید یالوم ( Irvin David Yalom) متولد 1931، واشینگتن دی سی، ایالات متحده آمریکا، استاد بازنشسته روان پزشکی در دانشگاه استنفورد و نویسنده رمان های روان شناختی است.

رمان وقتی نیچه گریست در واقع دیدار خیالیِ بین فریدریش نیچه فیلسوف آلمانی و یوزف برویر پزشک وینی را روایت می کند. رویدادهای رمان در سال 1882 در شهر وین اتریش رخ می دهند. این رمان پر از نکته های ادبی و فلسفی است که توانسته است این مضامین را به درستی در لابه لای داستان به گونه ای بگنجاند که جذابیت داستان تحت تأثیر دشواری عبارات فلسفی قرار نگیرد.

تمامی گفتگوهایی که بین نیچه و دکتر برویر انجام می شود غیر واقعی است. گفته می شود که نیچه به خاطر تسلطی که خواهر و مادرش بر او داشتند و در عین حال عشق و تنفری که او نسبت به آن ها داشت، باعث شده تا در عشق و رابطه اش با زن ها پیوسته دچار شکست شود و نسبت به زن نگاهی نامعقول داشته باشد. دکتر برویر در رمان یالوم پیروز می شود نیچه را در این باره وادار به اعتراف کند. یعنی به عجز و ناتوانی اش در عشق را اعتراف کند. گویا همین جاست که نیچه گریه می کند.

  • اگر تا به حال به دنبال تأیید مامانت بودی، مامان و معنی زندگی را بخوان!

لغزش برند

لغزش برند عنوان کتابی است از مارتی نیومایر در این کتاب سعی شده است تا چشم اندازی وسیع از برند ارائه کند. نسخه الکترونیک این کتاب جزء پرفروش های این هفته فیدیبو معرفی شده است.

نیومار با استفاده از زبان بصری، اولین تئوری یکپارچه برندینگ را ارائه می کند؛ مجموعه ای متشکل از پنج قانون که به شرکت ها کمک می کند تا شکاف بین تئوری برند و عملیات اجرایی آن را پر کنند کسانی که با برندینگ سر و کار داشته اند این کتاب را الهام بخش خواهند یافت و کسانی که می خواهند درک بهتری از برندینگ داشته باشند، به کمک این کتاب همه چیز را در خواهند یافت.

مارتی نیومایر نویسنده و سخنران آمریکایی است که به فعالیت در زمینه های برندسازی، طراحی، خلاقیت و نوآوری می پردازد. وی همچنین به عنوان مدیرعامل شرکت Liquid هم فعالیت می کند.

این کتاب با ترجمه ی دکتر احمد روستا و کبری سبزعلی یمقانی توسط انتشارات سیته منتشر شده است.

حماسه حسینی

کتاب حماسه حسینی، اثر شهید مرتضی مطهری کتابی شامل سخنرانی ها و یادداشت هایی درباره واقعه کربلا و به ویژه تحریف هایی که در نقل اخبار آن روی داده است. این کتاب جزء پرفروش های الکترونیک این هفته فیدیبو معرفی شده است.

مرتضی مطهری، متولد 1298 و درگذشته 1358متفکر و نویسنده شیعه و از شاگردان علامه طباطبایی و امام خمینی است. او از مؤثرترین روحانیان معاصر ایرانی در تفسیر آموزه های اسلام مطابق با نیاز روز محسوب می شود.

حماسه حسینی در چاپ های اولیه خود در سه جلد منتشر شد، ولی چاپ های بعدی آن به صورت دو جلدی ارائه شده است. حماسه حسینی با عنوان الملحمةُ الحسینیة به عربی هم ترجمه شده است.

کتاب حماسه حسینی شامل 25 سخنرانی از استاد مطهری است که بین سال های 1347 تا 1352 ایراد شده است. انتشار مکرر این کتاب طی سالیان گذشته نشان از کارآمدی این اثر در تبیین قیام عاشورا است. از نظر اثربخشی هم باید گفت که کتاب حماسه حسینی در ردیف دیگر آثاری که به ابعاد سیاسی و اجتماعی حادثه عاشورا پرداخته اند قرار گرفته است و در تثبیت نگاه نو به نهضت امام حسین (علیه السلام) نقش عمده داشته است.

این کتاب الهام بخش این واقعیت است که حادثه عاشورا از ظرفیت های فراوانی برخوردار است که می تواند در پربارتر کردن اخلاق و رفتار مخاطبان مؤثر افتد. شهید مطهری در این مجموعه تلاش کرده است تا زمینه ای مناسب را برای برخورداری بیشتر از آموزه های قیام عاشورا فراهم کند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1357

به "پرفروش های هفته فیدیبو؛ کتاب های موفقیت انتخابی برای هموار کردن راستا موفقیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرفروش های هفته فیدیبو؛ کتاب های موفقیت انتخابی برای هموار کردن راستا موفقیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید