هشدار به ملی پوشان ایتالیا برای استفاده از شبکه های اجتماعی

به گزارش آسمان تو، خبرنگاران: کادر فنی آتزوری برای بازیکنان این تیم جهت استفاده از شبکه های اجتماعی در طول مدت حضورشان در اردوی لاجوردی پوشان محدودیت هایی در نظر گرفته است.

هشدار به ملی پوشان ایتالیا برای استفاده از شبکه های اجتماعی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، له له اوریالی، مدیر تیم ملی ایتالیا اعلام نمود بازیکنان این تیم از اکنون تا سرانجام مدت حضور خود در اردوی آتزوری برای دور دوم بازی های مرحله انتخابی یورو 2016 فرانسه حق اظهارنظر یا به اشتراک گذاری نظراتشان در مورد مسائل تیم های باشگاهی خود را در شبکه های اجتماعی ندارند.

جنجال و حواشی حول موضوع جدال جنجالی اخیر تیم های یوونتوس و رم در هفته ششم سری A بیش از آنچه تصور می شد در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی انعکاس داشته که آخرین آن از سوی لئوناردو بونوچی، مدافع یوونتوس و زننده گل سوم پیروزی 3بر2 بانوی پیر برابر جالوروسی بوده است. او در پاسخ به منتقدان یوونتوس در صفحه شخصی خود نوشته است: حالا مراقب حرف زدن تان باشید!

در واکنش به جنجال به راه افتاده، اوریالی در جمع خبرنگاران گفت: لئوناردو اظهارنظر ناشایستی انجام داده و خودش هم این را می داند اما از زمانی که ملی پوشان پای خود را در زمین تمرینی کورچیانو بگذارند تمام تنش های موجود در رده باشگاهی باید فراموش گردد. بعضی اظهارنظرها ممکن است باعث افزایش تنش شوند و این چیزی است که ما اصلا در اردوی تیم ملی نمی خواهیم. این یک قانون نانوشته است که لزومی برای نگارش آن هم نیست. سرمربی تیم در همان ابتدای کارش این موضوع را شرح داد.

مربی تیم ملی ایتالیا اضافه کرد: بازیکنان بهتر است از استفاده از چنین شبکه های اجتماعی دور نمایند به خصوص اگر سوژه صحبت هایشان اختلافات باشگاهی باشد. به محض اینکه پای تیم ملی به میان آید همگی یک پیراهن به تن می کنیم که همه ما را متحد می نماید و هر کسی که به تیم ملی دعوت می گردد باید شایستگی پوشیدن این پیراهن را داشته باشد.

بونوچی در یک کنفرانس خبری بابت پیغام خود عذرخواهی نموده است. اوریالی در پاسخ به این سوال که اگر تخلفی مشابه از مدافع یوونتوس سر بزند برای او جریمه در نظر گرفته خواهد شد یا خیر، مطرح نمود: بگذارید ببینیم چنین اتفاقی دوباره تکرار می گردد. آنها که مسئول هستند به خوبی می دانند.

تیم ملی ایتالیا در دو بازی بعدی خود در مرحله انتخابی یورو 2016 فرانسه، در روزهای آدینه هفته جاری و دوشنبه هفته آینده به ترتیب میزبان آذربایجان و میهمان مالت است.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 562

به "هشدار به ملی پوشان ایتالیا برای استفاده از شبکه های اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار به ملی پوشان ایتالیا برای استفاده از شبکه های اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید