هتل کلاب دلفین کوالالامپور؛دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری، عکس

به گزارش آسمان تو، هتل کلاب دلفین کوالالامپور در فاصله 10 دقیقه از مرکز خرید Maju و 5 دقیقه ای از مرکز تجارت جهانی این شهر قرار گرفته است. دسترسی آسان به مراکز تجاری و جاذبه های گردشگری، یکی از اصلی ترین امتیازاتی است که ساکنین هتل از آن برخوردارند.

هتل کلاب دلفین کوالالامپور؛دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری، عکس

با ما سفر کنید و با تور کوالالامپور ارزان از زیباترین شهر مالزی دیدن کنید و در کوچه های زیبای کوالالامپور قدم بزنید.

از جمله امکاناتی که در تمامی اتاق های مبله هتل کلاب دلفین کوالالامپور وجود دارد می توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، میز کار، مبل راحتی و حمام اختصاصی و بعلاوه سرویس بهداشتی اشاره نمود. فاصله هتل کلاب دلفین کوالالامپور از نزدیک ترین فرودگاه بین المللی هم تنها 20 دقیقه رانندگی است. مسافران می توانند با هماهنگی پذیرش هتل و پرداخت هزینه، از سرویس رفت و برگشت فرودگاهی هم استفاده کنند.

هر چند که در هتل کلاب دلفین کوالالامپور رستورانی فعالیت نمی کند اما مسافرانی می توانند برای صرف غذا به چندین رستوران که در نزدیکی هتل Hotel Club Dolphin Kuala Lumpur قرار گرفته اند مراجعه کنند. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران گرامی است و تسلط کارکنان این بخش به زبان انگلیسی هم جای هیچ نگرانی برای مسافران در هنگام رزرو و یا تحویل اتاق ها باقی نمی گذارد.

خدمات لباسشویی و بعلاوه اتو البسه هم در هتل دلفین کوالالامپور عرضه می گردد. مسافران می توانند با هماهنگی پذیرش، اقدام به کرایه اتومبیل کنند و به راحتی به گشت و گذار در شهر زیبای کوالالامپور اقدام کنند. لازم به یادآوری است که پارکینگ اختصاصی هم در محوطه هتل تعبیه شده است که استفاده از آن، نیازمند پرداخت هزینه می باشد.

افرادی که برای سفر های کاری به کوالالامپور سفر نموده باشند هم می توانند از خدماتی نظیر اتاق دیدار و دستگاه فکس و کپی استفاده کنند.

منبع: گردشبان
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1917

به "هتل کلاب دلفین کوالالامپور؛دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل کلاب دلفین کوالالامپور؛دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید