معرفی هتل سنتارا گرند بیچ کرابی

به گزارش آسمان تو، هتل 4 سنترا گرند بیچ (Centara Grand Beach)، در کرابی از بهترین ‌هتل‌های این کشور برای اقامت می‌باشد. از امکلنات این هتل در کرابی می‌توان ویلاهای ساحلی، رستوران‌های لوکس، مغازه های مختلف برای خرید سوغاتی و سرگرمی‌هایی همچون غواصی، قایقرانی و جت اسکی را نام برد.

معرفی هتل سنتارا گرند بیچ کرابی

در این هتل می‌توانید اوقات خود را در استخر یا لب ساحل در کافه های ساحلی طی کنید یا این که به غواصی یا قایق سواری بروید، در سالن بدن‌سازی تمرین نمایید و بعد از تمرین در آبگرم یا با سرویس ماساژ ریلکس نمایید. صرف صبحانه و نهار در رستوران روباز این هتل نیز با بوی کباب و صدای امواج در تور کرابی بسیار دلچسب خواهد بود. این رستوران ساحلی با انواع غذاهای دریایی، تایلندی و بین المللی را سرو می‌کند، همچنین برای صرف شام می‌توانید به رستوران دیگر هتل که در بالای تپه قرار دارد، مراجعه نمایید. این رستوران با نمایی از دریا و اجرای موسیقی زنده لحظات خوشی را در هنگام صرف غذا برای شما ایجاد خواهد نمود. در تور تایلند به شما توصیه می‌کنیم هتل سنترا گرند بیچ را برای اقامت انتخاب نمایید.

امکانات هتل سنترا گرند بیچ کرابی

دکوراسیونی به سبک تایلندی، مبلمان مدرن، امکاناتی چون تلویزیون فلت کابلی، گاوصندوق، وان آبگرم و در برخی اتاق ها بالکن خصوصی با منظره ای از فضای سبز و دریا اتاق های این هتل را درست مانند سایر بخش‌های دیگری منحصر به فرد کرده. فاصله ی فرودگاه بین‌المللی کرابی تا هتل در حدود چهل دقیقه رانندگی فاصله دارد. بی جهت نیست که همواره این هتل را به عنوان یکی از برترین هتل‌های کرابی شانخته می‌شود.

امکانات رفاهی هتل سنترا گرند بیچ کرابی

ترانسفر فرودگاهی، پذیرش شبانه روزی، ورود حیوانات، کافی نت، سالن زیبایی، خشکشویی، صندوق امانات، سرویس نگهداری کودکان، خدمات پزشکی و سالن کنفرانس برخی از امکانات این هتل برای تجربه یک اقامت لوکس و آرام است.

انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 662

به "معرفی هتل سنتارا گرند بیچ کرابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل سنتارا گرند بیچ کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید