معرفی هتل یونیورسال مونترال ، 4 ستاره

به گزارش آسمان تو، هتل یونیورسال مونترال | Montreal Universel Hotel

این هتل که در سال 1985 تاسیس شده و دارای 230 اتاق در 7 طبقه می باشد، در فاصله 12 دقیقه از ورزشگاه المپیک و 10 کیلومتر از مرکز شهر مونترال واقع شده است. رستوران هتل یونیورسال مونترال Montreal Universel Hotel با غذاهای بین المللی برای صبحانه، ناهار و شام در خدمت شماست. در فاصله 10 دقیقه پیاده روی از یک باغ گیاه شناسی است و 6 کیلومتر از مونترال قدیم یا همان منطقه تاریخی مونترال فاصله دارد. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به سفرهای شهر، سرگرمی و موزه ها است. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا به شما هتل یونیورسال مونترال را با تمام ویژگی های رفاهی، تفریحی و فاصله آن با جاذبه های مختلفی که دارد را معرفی کنیم.

معرفی هتل یونیورسال مونترال ، 4 ستاره

از سفر با تور کانادا ارزان قیمت لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل یونیورسال مونترال

ار جمله خدمات و امکانات این هتل 4 ستاره می توان به امکانات برگزاری رویدادها و جلسات که دارای 1394 متر مربع مساحت است و شامل فضای کنفرانس و 13 اتاق جلسه می باشد. علاوه بر این مجهز به اینترنت سیمی و وای فای رایگان، ایستگاه کامپیوتر، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی، دستگاه فکس و فتوکپی می باشد. همچنین دارای خدمات خشکشویی، میز پذیرش 24 ساعته، خدمات ورزشی 24 ساعته، مرکز تجاری، خدمات چک این سریع، صندوق امانات و انبار چمدان است، علاوه بر این پارکینگ نیز بدون پرداخت هزینه در دسترس می باشد. سایر امکانات رفاهی این هتل شامل ارائه صبحانه با هزینه اضافه در هر روز، دستگاه خودپرداز بانک و آسانسور و بالابر می باشد. یک کافی شاپ در هتل در دسترس است و یک کافه که در آن مهمانان می توانند از نوشیدنی هایش نهایت استفاده را ببرند. خدمات تور و بلیط و کارکنان چند زبانه که با زبان های فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت می نمایند آماده خدمت هستند. ورود به هتل از ساعت 15 بعد از ظهر تا 12 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل یونیورسال مونترال

این هتل شامل امکانات تفریحی از قبیل امکانات آبگرم، استخر داخل سالن (تمام سال)، استخر در فضای باز (فصلی)، مرکز تناسب اندام و سونا می باشد. همچنین زمین گلف از دیگر امکانات تفریحی این هتل به شمار می آید و دارای یک کافه می باشد که می توانید لحظات بسیار خوشی را به همراه یک نوشیدنی داشته باشید.

رستوران هتل

صبحانه بوفه ای در اختیارتان قرار می گیرد و هر روز صبح از ساعت 6:30 تا 10:00 سرو می گردد.

رستوران لی توییت روجLe Toit Rouge: این رستوران صبحانه، ناهار و شام ارائه می دهد. مهمانان می توانند از نوشیدنی در کافه نیز لذت ببرند.

امکانات اتاق های هتل

امکانات اتاق های این هتل شامل سیستم گرمایش، تهویه مطبوع دارای کنترل از راه دور، ملافه های ضد آلرژی و امکاناتی مانند تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی، سشوار، یخچال، قهوه و چای ساز، ماکروویو در صورت درخواست، اتو و میز اتو و تلفن می باشد. شما می توانید از اینترنت وای فای بصورت رایگان بهره ببرید، نظافت همه روزه انجام می گردد، دوش و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سایر ملزومات نیز دارد. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید کافیست به میز پذیرش درخواست دهید. در صورتی که به تخت اضافی احتیاج داشتید هم می توانید آن را با پرداخت هزینه درخواست دهید. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق دبل با دو تخت دو نفره: این اتاق ها 18 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره کینگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کینگ سوپریور: این اتاق ها 18 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره کینگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کینگ پریمیوم: این اتاق ها 18 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره کینگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کینگ پریمیوم دو تخت دو نفره: این اتاق ها 22 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره کینگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • سوییت سوپریور: این اتاق ها 27 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره کینگ با یک سوفا در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.

فاصله هتل با جاذبه های مختلف مونترال

  • قصر کلیسای نوتردام: این کلیسا تا شما تنها 9 کیلومتر فاصله دارد. اگر پیاده بروید معمولا 90 دقیقه ای آن را می بینید و اگر با تاکسی بروید 14 دقیقه طول می کشد. اتوبوس هم 44 دقیقه تا آن جا فاصله دارد.
  • موزه هنرهای زیبا: این موزه با شما حدودا 8 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی 16 دقیقه، با اتوبوس 44 دقیقه و پیاده 96 دقیقه ای خواهید رسید.
  • دانشگاه مک گیل: حدودا 1 کیلومتر با این جاذبه فاصله دارید. با تاکسی 14 دقیقه ای، با اتوبوس 44 دقیقه ای و با پیاده 91 دقیقه ای خواهید رسید.
  • سالن نمایش پلس دِ آرت: برای رسیدن به این تئاتر که حدودا 5 کیلومتر با شما فاصله دارد، اگر با تاکسی بروید 15 دقیقه و اگر پیاده بروید حدودا 90 دقیقه ای خواهید رسید.
  • بندر قدیمی مونترال: 3 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 17 دقیقه ای و اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید 50 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • پارک مونت رویال: این پارک با شما 5 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی تقریبا 21 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم می توانید بروید که حدود 45 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • فرودگاه بین المللی مونترآل-پییر الیوت ترودو: این فرودگاه از شما 5 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 24 دقیقه ای و با اتوبوس 71 دقیقه بعد خواهید رسید.

موقعیت هتل یونیورسال مونترال

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل :

کانادا، QC H1V 1A1، مونترال، خیابان شربروک شرقی 5000

5000 Sherbrooke St E, Montreal, QC H1V 1A1, Canada

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 411

به "معرفی هتل یونیورسال مونترال ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل یونیورسال مونترال ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید