سوارس: از پیغام مسی شگفت زده نشدم و می دانم او چه رنجی کشید

به گزارش آسمان تو، مهاجم تیم ملی فوتبال اروگوئه می گوید از پیغام حمایتی لیونل مسی پس از جدایی وی از بارسلونا اصلاً شگفت زده نشده است.

سوارس: از پیغام مسی شگفت زده نشدم و می دانم او چه رنجی کشید

به گزارش خبرنگاران، لیونل مسی که در حضور شش ساله لوئیس سوارس در بارسلونا رابطه خیلی نزدیکی با او در زمین و خارج از زمین مسابقه داشت، پس از کنار گذاشته شدن این مهاجم اروگوئه ای از بارسا با انتشار پیغامی در حساب کاربری رسمی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام ضمن وداع با هم تیمی اروگوئه ای خود از تصمیم مدیران این باشگاه برای قرار دادن نام سوارس 33 ساله در لیست خروجی باشگاه انتقاد تندی کرد.

در بخشی از پیغام مسی خطاب به سوارس 33 ساله آمده بود: تو شایسته یک خداحافظی در شأن کسی که هستی، بودی؛ یکی از مهمترین بازیکنان تاریخ باشگاه بارسلونا، کسی که دستاوردهای فوق العاده ای را برای بارسا و در سطح شخصی به ارمغان آورد. تو شایسته اش نبودی که اینچنین از تیم کنار گذاشت شوی، اما حقیقت این است که در این مقطع دیگر از چیزی شگفت زده نمی شوم.

لوئیس سوارس که در فزونی 2 بر یک بامداد امروز (آدینه) تیم ملی اروگوئه مقابل شیلی در مرحله انتخابی جام دنیای 2022 یکی از گل های اروگوئه را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، پس از این بازی در واکنش به پیغام لیونل مسی پس از جدایی او از بارسا گفت: از پیغام مسی شگفت زده نشدم، چون به خوبی او را می شناسم و می دانم که چه رنجی کشید، همان احساسی که من داشتم.

وی اضافه نمود: لئو حس کرد که باشگاه من را بیرون انداخته است. راه های دیگری بود که می شد بهتر با من رفتار می شد. ما شش سال در کنار هم بودیم و همین باعث شد تا مسی آزرده گردد. من مسی را دوست خودم می بینم و او هم می داند که ما چقدر رنج دیدیم. خانواده ام می خواست مرا شاد ببیند. در باشگاه بارسلونا اتفاقات عجیبی می افتد از جمله اینکه به خاطر اینکه در ترکیب تیم برای بازی نیستید، شما را به تمرین انفرادی می فرستند!

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید.

مهاجم جدید اتلتیکومادرید در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: چنین چیزهایی حالم را بد می کرد و خانواده ام می دیدند که تحت تأثیر این موضوع قرار گرفته ام، از این رو آنها من را تشویق کردند که از فرصت های موجود استفاده کنم. وقتی هم که اتلتیکومادرید سراغ من آمد، لحظه ای نسبت به قبول پیشنهاد این باشگاه تردید نکردم. حالا باید خودم را با چیزهای متفاوتی وفق دهم، اما از بودن در اتلتیکو خیلی شادم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1411

به "سوارس: از پیغام مسی شگفت زده نشدم و می دانم او چه رنجی کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوارس: از پیغام مسی شگفت زده نشدم و می دانم او چه رنجی کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید