سرقت 9 هزار دلاری منشی و کارمندان اخراجی

به گزارش آسمان تو، منشی شرکت تجاری که با همدستی دو کارمند اخراجی پس از بیهوش کردن رئیس شرکت 9 هزار دلار سرقت نموده بودند از سوی پلیس دستگیر شدند.

سرقت 9 هزار دلاری منشی و کارمندان اخراجی

به گزارش، ششم تیر سال جاری، رئیس یک شرکت تجاری خصوصی با مراجعه به شعبه سوم دادسرا ناحیه 34 تهران از سرقت اموالش اطلاع داد و گفت: در دفتر کارم مشغول رسیدگی به امور دفتری بودم که از منشی ام به نام سیمین درخواست یک فنجان قهوه کردم، ولی پس از نوشیدن قهوه دچار سرگیجه و بیهوش شدم وقتی به هوش آمدم متوجه شدم 9 هزار دلار ارز نقد، 2 دستگاه گوشی تلفن همراه، یک عدد ساعت مچی طلا، یک رشته گردنبند طلا و بعضی تجهیزات از شرکت سرقت شده بود هر چه با منشی تماس گرفتم، پاسخ نمی داد.

سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی - رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: با توجه به اظهارات مالباخته و سرنخ های موجود، مأموران متوجه شدند که منشی شرکت به همراه یکی از کارمندان اخراجی شرکت به نام علی، اقدام به بیهوش کردن رئیس خود نموده و اموالش را به سرقت برده اند. بلافاصله تمامی مدارک کارمندان شرکت مورد آنالیز نهاده شد که معین شد آن ها با هم زن و شوهر هستند و 2 روز قبل از سرقت علی از محل کارش اخراج شده و همین مسأله احتمالاً به سرقت منتهی شده است. در تحقیقات بعدی محل اختفای این زوج دزد شناسایی شد و بلافاصله تیم های عملیاتی به محل اعزام شدند که معین شد آن ها روز قبل، از محل اسباب کشی نموده و به مهرشهر کرج نقل مکان نموده اند. در آنالیز های تکمیلی معین شد که این زوج دزد با یکی دیگر از کارمندان اخراجی شرکت به نام تقی نیز در ارتباط هستند که او نیز در این پرونده سرقت همدست آن ها است.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت، عنوان داشت: با هماهنگی از سوی پلیس آگاهی استان البرز مخفیگاه این دزدان در مهرشهر کرج شناسایی شد و تیم های عملیاتی پیروز شدند این زوج دزد را در مخفیگاهشان و تقی را در محدوده جنوب تهران دستگیر نمایند. متهمان اظهار داشتند که پس از اخراج از شرکت با همدستی هم نقشه سرقت را کشیده بودند. رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت، در خاتمه اعلام کرد: با اعتراف متهمان به جرم خود، اموال مسروقه از مخفیگاهشان کشف و بنابر دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 34 تهران، به مالباخته تحویل شد و متهمان با تأمین قرار مناسب برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی نهاده شدند.

منبع:ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 497

به "سرقت 9 هزار دلاری منشی و کارمندان اخراجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت 9 هزار دلاری منشی و کارمندان اخراجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید