ستاره میلان بازیگر شد! (تور ایتالیا)

به گزارش آسمان تو، ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان در یک فیلم سینمایی نو ایفای نقش نموده است که در آینده ای نه چندان دور به نمایش درخواهد آمد.

ستاره میلان بازیگر شد! (تور ایتالیا)

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

زلاتان ایبراهیموویچ بار دیگر هواداران و به طور کلی اهالی دنیای فوتبال را غافلگیر کرد، اما این بار نه با اظهارات سرشار از اعتماد به نفسش بلکه با ایفای نقش در یک فیلم سینمایی تازه.

ایبرا با انتشار تریلری از قسمت تازه سری فیلم های آستریکس و اوبلیکس، قسمتی از این فیلم که در آن نقش یک سرباز ترسناک رومی (به نام آنتی ویروس) را بازی می نماید به نمایش گذاشته است. در این تریلر او در میدان نبرد در حالی که زره به تن دارد دیده می گردد و در توضیح آن نوشته است: به زودی... زنده باد فرانسه.

طبق گزارش سایت دیلی میل قسمت تازه فیلم آستریکس و اوبلیکس قرار است در ماه فوریه سال 2023 اکران گردد.

زلاتان که ماه آینده 41 ساله می گردد، هنوز بازنشسته نشده است و تا تابستان هم با میلانی ها قرارداد دارد، هرچند او به علت مصدومیت در این فصل نتوانسته به میدان برود. او در یکی از آخرین مصاحبه هایش به خبرنگاران قول داده بود که تا به میادین برنگردد بازنشسته نخواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 5 مهر 1401 بروزرسانی: 5 مهر 1401 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2311

به "ستاره میلان بازیگر شد! (تور ایتالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره میلان بازیگر شد! (تور ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید