طراحی سایت: سایت تازه دفن زباله گرمسار از ابتدای زمستان امسال راه اندازی می گردد

به گزارش آسمان تو، به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از سمنان، یاسر عربی اظهار کرد: سایت تازه دفن زباله در شرق استان سمنان با هدف توجه به مسائل زیست محیطی طراحی و اجرا شده است و این سایت قابلیت تجمیع پسماند شهرهای گرمسار، آرادان و ایوانکی را دارد.

طراحی سایت: سایت تازه دفن زباله گرمسار از ابتدای زمستان امسال راه اندازی می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

وی با بیان اینکه یکی از مباحث مورد اهمیت مدیریت شهری گرمسار در رویکرد نو خدمت رسانی در دوره نو، توجه به مسائل محیط زیستی و سلامت شهروندی است، توضیح داد: از آنجایی که سایت فعلی دفن زباله که در محل سر دره گرمسار به صورت سنتی فعال است و به سهولت در دسترس عموم قرار گرفته است، متأسفانه بازیافت های غیر اصولی به وسیله بعضی شهروندان در آن انجام می گردد و همین امر باعث بروز مشکلاتی در سطح جامعه شهری این منطقه شده است.

شهردار گرمسار خاطر نشان کرد: وجود چنین معضلاتی باعث شده مدیریت شهری، احداث سایتی با وجود استانداردهای لازم را در دستور کار قرار دهد و در سال 95 این پیشنهاد با وجود تمام موانع در شهرداری مطرح و پس از پیگیری ، کلیه مجوزهای اجرای این پروژه از استانداری سمنان دریافت شد و موقعیت یابی این سایت با مشورت و همفکری صاحب نظران و کارشناسان مرتبط در حوزه های مختلف بهداشت، آب و منابع طبیعی صورت گرفت.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون این سایت آماده بهره برداری است، اضافه کرد: کوشش مجموعه شهرداری گرمسار سرعت بخشی به تکمیل تجهیزات بازیافت و دفن اصولی زباله در این سایت است.

عربی اضافه کرد: برای این پروژه تا کنون حدود 15 میلیارد ریال هزینه شده است و سایت مذکور هم اکنون آماده دفن زباله می باشد و از ابتدای زمستان 1400، زباله های شهر گرمسار در این سایت دفن خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه سایت دفن زباله شهر گرمسار از نظر موقعیت مکانی در استان سمنان بی نظیر است، گفت: با توجه به اینکه دفن اصولی و استاندارد پسماندهای شهرستان آرادان و بخش ایوانکی نیز حائز اهمیت است، تمهیدات لازم برای دفن زباله شهرستان های مذکور هم صورت گرفته است.

شهردار گرمسار با اشاره به پیگیری در مورد جذب سرمایه گذار برای بازیافت زباله های سایت، خاطر نشان کرد: توسعه فرهنگ بازیافت زباله از اهداف و برنامه های شهرداری گرمسار در دوره نو مدیریت شهری می باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2044

به "طراحی سایت: سایت تازه دفن زباله گرمسار از ابتدای زمستان امسال راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: سایت تازه دفن زباله گرمسار از ابتدای زمستان امسال راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید