تصاویری از یک کاروان با طراحی داخلی عجیب ، الهام از معماری ژاپنی

به گزارش آسمان تو، در حالی که خودروی کاروان از نظر نمای بیرونی تفاوتی با سایر کاروان های هم رده خود ندارد، طرح مفهومی داخل کاروان سبک کاملا نوآورانه ای را ارائه داده است.

تصاویری از یک کاروان با طراحی داخلی عجیب ، الهام از معماری ژاپنی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نیو اطلس، شرکت آلپین در سراسر دنیا به علت تجهیزات صوتی و سرگرمی خودرو که در 26 کشور مختلف فراوری می نماید، شناخته شده است. اما چیزی که تا کنون برای آن شناخته نشده طراحی خودروهای مفهومی ساختار شکن و دارای قالبی کاملا متفوت است، اما از این پس بیشتر نام آلپین را در زمینه طراحی های مفهومی خارق العاده خودرو خواهیم شنید.

در نمایشگاه سی ام تیوریژِه خودروهای سرگرمیی کاروان که این هفته در آلمان برگزار گردید، این شرکت مفهوم کاملا تازه کاروان کراس کابین وایلد فورد (Cross Cabin) را معرفی کرد، یک ون کمپر فورد ترانزیت با یک فضای داخلی به شکل اسکلت که از طرح های ژاپنی الهام گرفته است. که هم برای کار و هم برای سرگرمی و سرگرمی بهینه شده است.در طراحی این کاروان دو نماد عشایری به صورت دیجیتال به کار رفته و فضای داخل کاروان به طور دقیق آکوستیک شده، این کاروان بعلاوه به تجهیزات بهره ورانه مجهز شده که در صورت احتیاج ظاهر می شوند و در صورت عدم احتیاج ناپدید می شوند.

با نگاهی به ظاهر وایلد فورد به نظر نمی رسد طراحی مفهومی یک خودروی کاوران مفهومی چندان در توان کمپانی آلپین باشد، اما با نگاهی دقیق به فضای درونی این کاروان تعیین می گردد که آنقدرها که در نگاه اول به نظر می رسد ارائه یک طرح مفهومی خارق العاده چندان خارج از توان متخصصان کمپانی آلپاین نیست. این طراحی در واقع بخشی از توسعه فعالیت کمپانی در عرصه طراحی و فراوری خودروهای کاوران و تجارت صوتی این شرکت است . این خودروی مفهومی بعلاوه با هدف آنالیز چگونگی ساخت محصولاتی که بتوانند با روند مداوم کار از راه دور تطابق داشته باشند، طراحی شده است.

کل فضای داخلی کراس کابین بیشتر شبیه آثار هنری مجسمه سازی است تا فضای داخلی داخلی یک کاروان. آلپاین به جای مبلمان با لبه های دقیق، کابین 670 سانتی متری) فورد ترانزیت را با مجموعه ای از دنده های بامبو می سازد و طراحی ایجاد می نماید که شکاف بین مبلمان ساختاری و تزئینات زیبایی را از بین می برد. دنده ها قفسه ها، نورپردازی و تجهیزات صوتی را با زیبایی هر چه بیشتر پنهان می نمایند و خطوط دقیق در عقب نیمکت های یکپارچه را در مقابل یکدیگر قرار می دهند.

نیمکت ها با یک میز مرکزی قابل تغییر کار می نمایند تا غذاخوری چهار نفره را ایجاد نمایند. این میز علاوه بر میز ناهارخوری یا میز کنفرانس، قابلیت تبدیل به یک ایستگاه کاری تاشو و لپ تاپ مانند با صفحه نمایش 32 اینچی و صفحه کلید یکپارچه را نیز دارد.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویری از کاروان جمع و جور و تازه فولکس واگن | نگاهی به ون شگفت انگیز آلمانی
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 بهمن 1401 بروزرسانی: 6 بهمن 1401 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2367

به "تصاویری از یک کاروان با طراحی داخلی عجیب ، الهام از معماری ژاپنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری از یک کاروان با طراحی داخلی عجیب ، الهام از معماری ژاپنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید