بازیابی بلوک های سبک گازی از باطله کارخانه گندله سازی اسدآباد

به گزارش آسمان تو، خبرنگاران/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد از راه اندازی واحد فراوری و ساخت بلوک سبک گازی شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در مجموعه فولاد حسن آباد امام این شهرستان اطلاع داد.

بازیابی بلوک های سبک گازی از باطله کارخانه گندله سازی اسدآباد

مجید درویشی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگاران، اظهار کرد: کارخانه گندله سازی اسدآباد سالانه دارای 200 تا 180 هزار تن فراوری باطله است که برای مرتفع شدن مشکل باطله ها طرح فراوری بلوک سبک گازی توسط شرکت صبانور پیگیری و استقرار آن در جوار مجموعه فولاد گندله، کنستانتره و فرومنگنز حسن آباد امام منطقه چهاردولی اسدآباد راه اندازی شد.

وی تعداد اشتغال ایجاد شده طرح فوق را شش نفر برشمرد و عنوان کرد: با راه اندازی این واحد از این پس فراوریات بلوک از باطله ها به بازار عرضه شده و این امر در سال جهش فراوری از توجیه مالی خوبی برای کارخانه فوق برخوردار خواهد بود.

درویشی در ادامه از شروع پروژه آسفالت کمربندی شهدا شهر اسدآباد اطلاع داد و یادآور شد: خاتمه پس از دو سال پیگیری پروژه آسفالت کمربندی شهدای شهر اسدآباد به طول حدود 700 متر با اعتبار 1.5 میلیارد تومان توسط پیمانکار طرح امروز شروع شد.

وی با بیان اینکه اینکه پیش بینی می گردد عملیات اجرایی طرح فوق ظرف یک ماه آینده به سرانجام برسد، ادامه داد: این طرح یکی از مطالبات چندین ساله شهروندان اسدآبادی بوده که خاتمه پس از دو سال طرح فوق امروز اجرایی می گردد.

وی در ادامه با اشاره به کلنگ زنی پروژه مدرسه سه کلاسه شهید سعیدی و سه کلاسه یادگار امام در سال 96 گفت: تا به امروز برای طرح مدرسه سه کلاسه شهید سعیدی با 50 درصد پیشرفت فیزیکی سه میلیارد و یادگار امام با 45 درصد پیشرفت یک میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه شده و به ترتیب مدرسه شهید سعیدی برای تکمیل به سه میلیارد و یادگار امام به 2.5 میلیارد اعتبار احتیاج دارد.

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه تکمیل پروژه محور داشبلاغ یکی از مطالبات مردم شهرستان بوده است، یادآور شد: تکمیل طرح در دستور کار قرار گرفته است و با یاری استاندار و نماینده شهرستان در خانه ملت با پیگیری های لازم و با اعتبار مناسب طرح را فعال خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1423

به "بازیابی بلوک های سبک گازی از باطله کارخانه گندله سازی اسدآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیابی بلوک های سبک گازی از باطله کارخانه گندله سازی اسدآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید