اوپو از یک مچ بند و دو ساعت هوشمند رونمایی کرد

به گزارش آسمان تو، اوپو ساعاتی قبل با برگزاری یک رویداد از دو ساعت هوشمند با نام های واچ 3 و واچ 3 پرو به همراه یک مچ بند هوشمند با نام اوپو بند 2 رونمایی کرد. در ادامه به مشخصات آن ها می پردازیم.

اوپو از یک مچ بند و دو ساعت هوشمند رونمایی کرد

معینات ساعت های سری واچ 3

سری اوپو واچ 3 مانند نسل های قبلی دارای نمایشگر مستطیلی شکل است. مدل استاندارد از نمایشگر 1.75 اینچی AMOLED بهره می برد ولی مدل پرو با نمایشگر 1.91 اینچی LTPO OLED راهی بازار می گردد. تراکم پیکسلی هر دو مدل یکسان است ولی فقط مدل پرو از دکمه موسوم به تاج بهره می برد.

این دو ساعت مبتنی بر چیپست اسنپدراگون W5 هستند که در کنار آن 1 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی انجام وظیفه می نماید. اوپو اعلام نموده که باتری مدل استاندارد تا 4 روز و مدل پرو تا 5 روز دوام می آورد. بعلاوه در صورت فعال بودن LTE، عمر هر دو 1 روز کمتر می گردد. بر اساس این اطلاعات، به نظر می رسد سری اوپو واچ 3 یکی از برترین ساعت های WearOS از نظر عمر باتری محسوب می شوند.

مدل استاندارد و پرو این ساعت به ترتیب با قیمت 237 و 296 دلار راهی بازار چین می شوند. هنوز معین نیست که آیا در بازار دیگر کشورها هم به دست کاربران می رسند یا نه.

معینات مچ بند هوشمند اوپو بند 2

این مچ بند در نگاه اول مشابه ساعت های هوشمند است ولی در کل از قابلیت های کمتری نسبت به این گجت ها بهره می برد. اول از همه باید به نمایشگر 1.57 اینچی اشاره کنیم که در کل مقدار مناسبی دارد. در اطراف این نمایشگر هیچ دکمه ای دیده نمی گردد و وزن اوپو بند 2 هم فقط 33 گرم است.

اوپو بند 2 از بیش از 100 حالت ورزشی پشتیبانی می نماید و قلب تپنده آن چیپست Apollo 3.5 است. اوپو برای این گجت حافظه داخلی 128 مگابایتی در نظر گرفته و باتری 200 میلی آمپر ساعتی موجود در آن می تواند تا 14 روز دوام بیاورد. از دیگر قابلیت های آن می توانیم به پایش 24 ساعته ضربان قلب، پایش شرایط خواب و دیگر موارد این چنینی اشاره کنیم. کاربران چینی برای خرید این مچ بند باید فقط 37 دلار بپردارند. مانند ساعت های هوشمند این شرکت، در خصوص این مچ بند هم اطلاعاتی در رابطه با احتمال عرضه آن در بازارهای جهانی ارائه نشده است.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2284

به "اوپو از یک مچ بند و دو ساعت هوشمند رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوپو از یک مچ بند و دو ساعت هوشمند رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید