گزارش 449 هزار میلیارد ریالی مدیرعامل بانک ملی ایران از یاری به جهش فراوری

به گزارش آسمان تو، مدیرعامل بانک ملی ایران با تشریح میزان تسهیلات پرداختی این بانک به بخش های تولیدی طی سال جاری و سال گذشته تاکید نمود که این بانک به صورت مستقیم در این مدت بیش از 449 هزار میلیارد ریال منابع به بخش های کشاورزی و صنایع تبدیلی، صنعت و معدن تزریق نموده است.

گزارش 449 هزار میلیارد ریالی مدیرعامل بانک ملی ایران از یاری به جهش فراوری

با ما همراه باشید و درباره jamalseyyedi بیشتر بدانید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده با بیان این که در مجموع 18 ماه منتهی به سرانجام شهریور ماه امسال بیش از 70 هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط این بانک در اختیار فعالان حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی قرار گرفته است، گفت: این میزان تسهیلات در قالب 131 هزار و 530 پرونده پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: بیش از 25 هزار و 527 میلیارد ریال از این رقم تنها در نیمه نخست امسال پرداخت شده که در نوع خود کم نظیر است.

او با اشاره به این که بانک ملی ایران طی سال گذشته و نیمه نخست امسال 378 هزار و 970 میلیارد ریال تسهیلات به بخش صنعت و معدن تخصیص داده است، اضافه کرد: 42 درصد این رقم در قالب بیش از 58 هزار پرونده در شش ماه اول امسال پرداخت شده است.

حسین زاده تخصیص بیش از 263 هزار میلیارد ریال منابع در سال گذشته و تزریق بیش از 186 هزار میلیارد ریال تسهیلات در نیمه نخست امسال به بیش از 189 هزار پرونده در حوزه های صنعتی، معدنی، کشاورزی و صنایع تبدیلی را نشانه حمایت جدی بانک ملی ایران از فعالان مالی داخلی خواند و اعلام نمود: ما حامی فراورییم و این تعهد را در سال جهش فراوری بیش از پیش ایفا خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1421

به "گزارش 449 هزار میلیارد ریالی مدیرعامل بانک ملی ایران از یاری به جهش فراوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش 449 هزار میلیارد ریالی مدیرعامل بانک ملی ایران از یاری به جهش فراوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید