پیام مدیرعامل استقلال برای سالگرد درگذشت حجازی

به گزارش آسمان تو، احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال به مناسبت فرا رسیدن سالگرد درگذشت مرحوم ناصر حجازی پیامی صادر کرد.

پیام مدیرعامل استقلال برای سالگرد درگذشت حجازی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه استقلال، احمد سعادتمند در آستانه نهمین سالگرد اسطوره فقید باشگاه استقلال پیامی را به شرح زیر صادر کرد:

می گویند پهلوانان هرگز نمی میرند، برای ناصرخان حجازی هم باید گفت و نوشت که هرگز نرفت و از یادها هم نمی رود. برای مردی که صداقت و صراحت کلامش ستودنی بود، برای مردی که با گذشت 9 سال از پروازش در باورها نمی نشیند که ناصرخان حجازی از بین ما رفته است و مردم هنوز چون زنده ای پایدار، او را دوست دارند.

حجازی بودن، حجازی ماندن آسان نبود. باید مرد باشی، جوانمردی کنی تا حجازی باشی و او چنین بود. چنان در دل ها باقی ماند که امروز همچون پهلوانی زنده او را می ستایند. در آستانه نهمین سالگرد درگذشتش افتخار می کنیم که مردی چنین بزرگ در مکتب استقلال بزرگ شد تا افتخاری بزرگ برای این باشگاه باشد. آن چه حجازی بر جای گذاشت صداقت، صراحت کلام و پاکی بود که باشد ما نیز چون او ادامه دهنده راهی شویم که او را ماندگار کرد. اسطوره ای ماندگار برای این فوتبال که تا همیشه نامش مایه افتخار ما خواهد بود، روحش شاد و یادش گرامی باد.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1186

به "پیام مدیرعامل استقلال برای سالگرد درگذشت حجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام مدیرعامل استقلال برای سالگرد درگذشت حجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید