پشت پرده استعفای رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال

به گزارش آسمان تو، به گزارش خبرنگاران، استقلال هم مثل پرسپولیس درگیر بحران است. با این تفاوت که بحران آبی ها خود ساخته است و مسائل و اختلافات درونی باشگاه است که هر ساعت یک چالش تازه برای آنها ایجاد می نماید.

پشت پرده استعفای رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال

بحران تازه آبی ها از مصاحبه روز گذشته معاون باشگاه شروع شد. مصاحبه ای که بعضی از اختلافات درونی باشگاه را باز کرد و باعث شد تا دو بازیکن ملی پوش این تیم در مقام پاسخگویی بر آمده و اختلافات این تیم علنی گردد.

این سرانجام کار نبود و امروز هم پژمان منتظری، یکی دیگر از ملی پوشان استقلال در گفتگویی مفصل نارضایتی اش از شرایط باشگاه را ابراز و خداحافظی اش از این تیم را به دلیل همین مسائل گفت.

پس از آن احمد سعادتمند رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال هم استعفای خود را خاطرنشان کرد. هرچند دو شغله بودن دلیل استعفای سعادتمند اعلام شد، اما شاید دو شغله بودن تنها بهانه ای برای استعفای رئیس هیات مدیره بود.

خبرنگاران در این خصوص کسب اطلاع کرد ناهماهنگی های مدیریتی، اختلافات درونی، نارضایتی بازیکنان از روند مذاکرات، عدم رضایت طرفداران و ناهماهنگی کادر مدیریتی با هیات مدیره، اصلی ترین دلیل استعفای رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 296

به "پشت پرده استعفای رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده استعفای رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید