پزشکان ایتالیایی خواهان قرنطینه سراسری شدند

به گزارش آسمان تو، پزشکان ایتالیایی در بحبوحه افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید-19 خواهان قرنطینه سراسری در این کشور شدند.

پزشکان ایتالیایی خواهان قرنطینه سراسری شدند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، انجمن پزشکان و جراحان ایتالیا در بحبوحه افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید-19و پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان و بخش مراقبتهای ویژه خواهان اعمال قرنطینه سراسری در این کشور شدند.

فیلیپو آنلی، رئیس انجمن پزشکان و جراحان ایتالیا روز گذشته (یکشنبه) در اظهاراتی با بیان اینکه درصورت تداوم فرایند فعلی 10 هزار نفر دیگر در یک دوره یک ماهه جان خود را از دست خواهند داد، هشدار داد: آمارهای هفته گذشته از پیش بینی های خوبی برای آینده حکایت نمی کند.

به گفته وی، هفته گذشته به طور میانگین روزانه 1000 بیمار در بیمارستان پذیرش شدند، 110 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری و 25 هزار نفر نیز در خانه قرنطینه شدند. همچنین روزانه بیش از 300 نفر جان خود را از دست دادند.

رئیس انجمن پزشکان و جراحان ایتالیا اضافه نمود: در صورتیکه فرایند فعلی تغییر نکند در دوره ای یک ماهه با فوت 10 هزار بیمار دیگر روبرو خواهیم بود و از آستانه 5000 تخت در بخش مراقبت های ویژه عبور خواهیم کرد.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان، وی تاکید نمود: این سناریو نه تنها برای درمان بیماران کووید-19 بلکه بیماران مبتلا به دیگر بیماری ها فاجعه بار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1419

به "پزشکان ایتالیایی خواهان قرنطینه سراسری شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشکان ایتالیایی خواهان قرنطینه سراسری شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید