پرسش چین از آمریکا؛ کشته های آنفلونزای شما واقعا آنفلوانزا داشتند یا کرونا

به گزارش آسمان تو، در تداوم جنگ رسانه ای چین و آمریکا در مورد نقطه آغاز این بیماری، چینی ها پرسیده اند آیا تمامی 20 هزار نفری که در آمریکا بر اثر آنلفوانزا درگذشته واقعا آنفلوانزا داشتند.

پرسش چین از آمریکا؛ کشته های آنفلونزای شما واقعا آنفلوانزا داشتند یا کرونا

به گزارش خبرنگاران، دعوای آمریکا و چین بر سر منشاء بیماری کرونا زمانی بالا گرفت که رئیس جمهور آمریکا به جای استفاده از واژه بیماری ویروسی کرونا یا کووید-19 از آن با عنوان ویروس چینی یاد داد. وی از آن پس بارها مدعی شده که این ویروس چینی است و چینی ها مسئول گسترش آن هستند.

  • سندی بر اصرار ترامپ در تبدیل کرونا به ویروس چینی | شکار عکاس واشنگتن پست

در این میان چینی ها نیز پاسخ خود را دارند. آنها با طرح پرسش های متعدد اکنون آمریکا را مرکز و منشاء بروز این بیماری می دانند.

به گزارش یورونیوز، سفارت چین در فرانسه منشا بیماری کووید -19 را ایالات متحده آمریکا معرفی کرد.

سفارت چین در فرانسه روز دوشنبه با انتشار یک رشته توییت منشا بیماری همه گیری کووید - 19 را ایالات متحده آمریکا معرفی کرد. در این پیغام های توییتری که پس از طرح اتهام ها و سرزنش های مقام های آمریکایی به پکن در مورد شیوع ویروس کرونا در دنیا منتشر شده از ایالات متحده آمریکا به عنوان کشوری که بیماری کووید 19 از آنجا سرمنشا گرفته نام برده شده است.

در این مجموعه توییت کوشش شده تا با طرح سوالاتی، فرضیه شیوع ویروس کرونا به دنیا به وسیله شهروندان آمریکایی به اثبات برسد. یکی ازسوال ها برای مثال این است: چه تعداد مورد ابتلا به بیماری کووید 19 در میان 20 هزار مرگ ناشی از آنفلوانزا که از سپتامبر گذشته (در آمریکا) گزارش شده وجود داشته است؟

  • ویروس کرونا آمریکایی است یا چینی | واقعیت تعطیلی ناگهانی بعضی آزمایشگاه های نظامی آمریکا چیست؟

در سوالی دیگر آمده است: آیا آمریکا کوشش ننموده تا ذات الریه یا پنومونی ناشی از ابتلا به نوع جدید ویروس کرونا را با طرح بیماری آنفلوانزا لاپوشانی کند؟

پکن و واشنگتن که پیشتر بر سر رقابت تجاری در نزاع بودند اینک به نظر می رسد که جنگی جدید را در مورد انتساب منشا بیماری کووید 19 به یکدیگر شروع نموده اند. دونالد ترامپ همیشه از کرونا به عنوان ویروس چینی نام می برد و به تازگی نیز انتقادهایی را نسبت به اطلاع رسانی دیرهنگام پکن در مورد شیوع ویروس کرونا مطرح نموده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1052

به "پرسش چین از آمریکا؛ کشته های آنفلونزای شما واقعا آنفلوانزا داشتند یا کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسش چین از آمریکا؛ کشته های آنفلونزای شما واقعا آنفلوانزا داشتند یا کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید