پای ویروس کرونا به سینمای کره هم رسید

به گزارش آسمان تو، ترس از گسترش ویروس کرونا که چین را فرا گرفته، شروع به آلوده کردن صنعت فیلم کره جنوبی هم کرده است.

پای ویروس کرونا به سینمای کره هم رسید

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، باکس آفیس کره جنوبی در فاصله جمعه تا یکشنبه در مقایسه با تعطیلات آخر هفته پیش که 4 روزه بود، 70 درصد کاهش یافت.

یک مقام مسئول در این زمینه گفت: تصور می کنیم این کاهش تا حدودی تحت تاثیر گسترش این ویروس باشد، اما دلیل دیگر این است که این هفته فیلم های جدید کمتری راهی سینما ها شدند.

تا به امروز در کره جنوبی 15 مورد مبتلا به ویروس کرونا دیده شده، هر چند تلفاتی مشاهده نشده است.

در این راستا شماری از مراکز تجمعات گسترده از جمله نمایشگاه CGV تعطیل شده اند و چندین رویداد مطبوعاتی و تبلیغاتی به تعویق افتاده اند.

یکی از این نشست ها، نشست مطبوعاتی برای معرفی یک سریال کره ای با عنوان عشق من هولو از نتفلیکس بود که در نهایت به صورت کنفرانس آنلاین برگزار گشت.

فیلم زمان شکار هم که این ماه در جشنواره فیلم برلین اکران می شود، برنامه معرفی اش را لغو کرد. فیلم انیمیشنی بچگانه شاهزاده دزیده شده هم زمان اکرانش را به تعویق انداخته است.

در این موقعیت مرد ایستاده بعدی برای دومین هفته متوالی در راس باکس آفیس کره جنوبی باقی ماند. این فیلم جمعه و شنبه 508 هزار تماشاگر داشت و 3.73 میلیون دلار فروش کرد. در مجموع 4.25 میلیون نفر به تماشای این فیلم نشسته اند و فروش کلی آن تا به امروز 31 میلیون دلار بوده است. این درام سیاسی 47 درصد فروش آخر هفته را از آن خود کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 899

به "پای ویروس کرونا به سینمای کره هم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پای ویروس کرونا به سینمای کره هم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید