پای لیورپول هم به پرونده بازی سایپا و پیکان باز شد!

به گزارش آسمان تو، باشگاه پیکان قصد برای اعتراض به رای اخیر کمیته انضباطی به یک بازی لیورپول استناد کند.

پای لیورپول هم به پرونده بازی سایپا و پیکان باز شد!

به گزارش خبرنگاران، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دو شب قبل تیم فوتبال پیکان را به دلیل استفاده از شش تعویض در ملاقات با سایپا سه بر صفر بازنده اعلام نمود که این رای مورد اعتراض گسترده این باشگاه و حتی کناره گیری مهدی تارتار از سرمربیگری پیکان شده است.

برهمین اساس علی اصغر مدیر روستا، سرپرست پیکان که به عنوان یکی از متخلفان این پرونده باید در جلسه کمیته انضباطی شرکت کند روز گذشته جلسه ای با منصور قنبرزاده سرپرست دبیرکلی فدراسیون برگزار کرد و توضیحاتی ارائه داد.

این رای شب گذشته به پیکان ابلاغ شده و تیم حقوقی این باشگاه با استفاده از فرصت خود میخواهد تا فردا لایحه مستند و مستدلی را در اختیار کمیته استیناف فدراسیون قرار بدهد.

طبق اطلاعاتی که باشگاه پیکان به دست آورده، قرار است به زودی جلسه ای بین اعضای کمیته انضباطی و استیناف تشکیل گردد تا درباره این موضوع گفتگو صورت بگیرد.

همچنین باشگاه پیکان به تازگی به سندی دست یافته که در یکی از بازی های تیم لیورپول، بازیکنی فاقد صلاحیت به زمین رفته اما صرفا همان بازیکن 200 هزار پوند جریمه شده است.

حتی پیکان مدعی است رای ملاقات رم و اسپتزیا که کمیته انضباطی برای صدور رای این تیم مقابل سایپا به آن استناد نموده براساس قوانین داخلی فوتبال ایتالیا صادر شده است نه فیفا.

باشگاه تهرانی مدعی است کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال ایتالیا رای سه بر صفر به سود رم را براساس قوانین داخلی این کشور صادر نموده که پس از اعتراض رم به این موضوع، فیفا این اعتراض را نپذیرفت.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1838

به "پای لیورپول هم به پرونده بازی سایپا و پیکان باز شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پای لیورپول هم به پرونده بازی سایپا و پیکان باز شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید