وقتی ترامپ هوای کارتال های مواد مخدر را دارد!

به گزارش آسمان تو، ایسنا نوشت: رئیس جمهوری مکزیک از تصمیم همتای آمریکایی خود برای به تعویق انداختن طبقه بندی کردن کارتل های مواد مخدر مکزیکی به عنوان گروه های تروریستی استقبال کرد.

وقتی ترامپ هوای کارتال های مواد مخدر را دارد!

به گزارش خبرگزاری رویترز، آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رئیس جمهوری مکزیک به خبرنگاران گفت: استقبال می کنم که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا نظر و عقیده ما را نیز در تصمیم گیری خود مد نظر قرار داده است.

در همین حال مارسلو ابرارد، وزیر امور خارجه مکزیک نیز از ترامپ به خاطر به تعویق انداختن طبقه بندی کردن کارتل های مواد مخدر مکزیکی به عنوان گروه های تروریستی تشکر کرد؛ پیشنهادی که دولت مکزیک با آن مخالفت نموده بود.

وی در توییتی نوشت: من از رئیس جمهوری آمریکا به خاطر تصمیمش برای به تعویق انداختن طبقه بندی کارتل های مواد مخدر به عنوان تروریست آن هم به درخواست رئیس جمهوری مکزیک تشکر و قدردانی می کنم. همکاری پیروز شد. نتایخ خوبی به همراه خواهد داشت.

دونالد ترامپ آدینه در پیامی توییتری خاطرنشان کرد به طور موقت درج نام کارتل های مواد مخدر مکزیک در لیست سازمان های تروریستی را متوقف می نماید. او نوشت: تمام کارها برای اعلام کارتل های مواد مخدر مکزیک به عنوان سازمان های تروریستی تکمیل شده است. از نظر آماری، ما آماده انجام این کار هستیم اما این کار با درخواست رئیس جمهوری مکزیک که مردی است که من دوست دارم و به او احترام می گذارم و همکاری بسیار خوبی با ما داشته است، به تعویق می افتد.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 740

به "وقتی ترامپ هوای کارتال های مواد مخدر را دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی ترامپ هوای کارتال های مواد مخدر را دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید