هشدار دی بروینه به لیورپولی ها درباره کورس قهرمانی لیگ برتر

به گزارش آسمان تو، هافبک بلژیکی آبی پوشان شهر منچستر به لیورپولی ها هشدار داد که تیمش این فصل هم می تواند به عنوان قهرمانی لیگ برتر برسد.

هشدار دی بروینه به لیورپولی ها درباره کورس قهرمانی لیگ برتر

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، تیم های لیورپول و منچسترسیتی مانند فصل گذشته، این فصل نیز مدعی های اصلی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس هستند اما شکست 3 بر 2 شنبه شب شاگردان پپ گواردیولا مقابل نوریچ سیتی، سبب شد تا مدافع عنوان قهرمانی در همین ابتدای کار 5 امتیاز از سرخپوشان مرسی ساید عقب بیفتد. منچسترسیتی فصل گذشته هم در هفته بیستم لیگ برتر 7 امتیاز از لیورپول عقب بود اما در نهایت پیروز شد با کسب 98 امتیاز و با یک امتیاز فزونی نسبت به بندرنشینان به عنوان قهرمانی برسد.

کوین دی بروینه با هشدار به لیورپولی ها گفت: ما هنوز هم می توانیم با امتیاز مشابه فصل گذشته به عنوان قهرمانی برسیم. در لیگ برتر هم لازم نیست با اختلاف 15 امتیاز به عنوان قهرمانی برسید. این اتفاق یک بار افتاد. به سرانجام بردن لیگ در رتبه اول، کار خیلی سختی است و مهم نیست که چطور به عنوان قهرمانی می رسید. فصل گذشته ما 7 امتیاز از لیورپول عقب بودیم اما در نهایت به قهرمانی رسیدیم. ما به دنبال پیروزی در هر بازی هستیم اما این کار دشواری است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 441

به "هشدار دی بروینه به لیورپولی ها درباره کورس قهرمانی لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار دی بروینه به لیورپولی ها درباره کورس قهرمانی لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید