هافبک استون ویلا، هدف غیرمنتظره جدید منچستریونایتد در بازار جابجایی

به گزارش آسمان تو، یک نشریه انگلیسی مدعی شده که اولگنار سولسشر درصدد خرید هافبک جوان تیم تازه صعود نموده به لیگ برتر برآمده اما روی او قیمتی بالا گذاشته شده است.

هافبک استون ویلا، هدف غیرمنتظره جدید منچستریونایتد در بازار جابجایی

به گزارش خبرنگاران، نشریه سان انگلیس در خبری اختصاصی مدعی شده است که باشگاه منچستریونایتد در اقدامی غیرمنتظره برای خرید جان مک گین هافبک تیم فوتبال استون ویلا دست به کار شده اما تیم تازه صعود نموده به لیگ برتر انگلیس روی بازیکن خود 50 میلیون پوند قیمت گذاشته است.

هدف سولسشر از جذب مک گین تقویت خط میانی تیمش با بازیکنی است که توانایی ایفای نقش در چند پست را دارد. این بازیکن هلندی 24 ساله از سال گذشته که با قراردادی 2.75 میلیون پوندی از تیم هیبرنیان به استون ویلا پیوست، پیشرفت سریع و قابل توجهی داشته است. او حالا به شدت توجه سرمربی نروژی شیاطین سرخ را جلب نموده به طوری که او به باشگاه توصیه نموده این بازیکن جوان را با قراردادی طولانی مدت به اولدترافورد ببرند.

مک گین فصل گذشته در رقابت های چمپیونشیپ جایزه بهترین بازیکن فصل از نگاه بازیکنان لقب گرفت و در بازی تیمش مقابل دربی کانتی در پلی آف صعود به لیگ برتر هم گلی زد که موجب بازگشت استون ویلا به لیگ برتر انگلیس شد.

منچستریونایتد پیش از این 50 میلیون پوند صرف خرید آرون وان بیساکا دفاع راست تیم کریستال پالاس نموده است و حالا سعی در جذب یک هافبک دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 307

به "هافبک استون ویلا، هدف غیرمنتظره جدید منچستریونایتد در بازار جابجایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هافبک استون ویلا، هدف غیرمنتظره جدید منچستریونایتد در بازار جابجایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید