نهایت همکاری را با گل ریحان داشتیم، از سقوط این تیم متاسف هستیم

به گزارش آسمان تو، به گزارش خبرنگاران، در حالی که هنوز دو هفته به پایان فصل رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور باقی است، سقوط دو تیم از این مسابقات قطعی شده که این دو تیم نود ارومیه و گل ریحان البرز هستند.

نهایت همکاری را با گل ریحان داشتیم، از سقوط این تیم متاسف هستیم

اگر نود ارومیه به تازگی راهی لیگ دسته دو شده، گل ریحان هفته های زیادی است که کاندیدای سقوط است و هفته هاست بازی های این تیم تشریفاتی شده است.

گل ریحان در حالی این فصل خیلی زود به لیگ دو سقوط کرد که فصل گذشته را با ایستادن در رتبه هشتم به خاتمه رساند و دو فصل قبل یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر بود و در نهایت بعد از گل گهر و شاهین بوشهر در رده سوم قرار گرفت.

در رابطه با آخرین شرایط این تیم سقوط کرده، منصور بیگ وردی رییس هیات فوتبال استان البرز در مصاحبه با خبرنگاران گفت: بعد از هفته بیست و یکم به دلیل مشکلاتی که گل ریحان داشت مدیریت باشگاه را به صورت موقت به هیات فوتبال واگذار کردند که پس از چند روز اعلام کردند مشکل حل شده و شخصی به نام محمد زارع فومنی با همکاری آقای محمود شافعی تفاهم نامه ای با آقای رضا رضایی نوشتند که قرار شد مجموعه تیم در اختیار این دو نفر قرار گیرد.

وی افزود: در ساختار این باشگاه مشکلاتی وجود داشت که علیرغم تغییراتی هم که انجام شد برطرف نشد تا متاسفانه این تیم که دو فصل پیش مدعی صعود به لیگ برتر بود و فصل گذشته هم شرایط خوبی داشت، در این فصل سقوط کند.

بیگ وردی شرح داد: هیات فوتبال و اداره کل جوانان و ورزش استان البرز در تمام این سال ها نهایت همکاری و مساعدت را با این باشگاه داشتند. علیرغم اینکه گل ریحان در بخش خصوصی فعالیت می کرد و همین موضوع باعث می شود تا کمتر از امکانات دولتی بهره بگیرد، اما در همین فصل ما مجموعه ورزشی انقلاب که در زمان کی روش به دلیل شرایط خوبش یکی از گزینه های میزبانی از تیم ملی بود را به نام ورزشگاه خانگی گل ریحان برای بازی های این تیم کاملاً در اختیارش قرار دادیم و اداره کل ورزش و جوانان استان هم زمین تمرین این تیم را تامین کرد و مبالغی که بابت زمین تمرین و ورزشگاه بازی از آنها گرفته شد به قدری ناچیز هست که بتوان میزان آن را صفر دانست.

رییس هیات فوتبال استان البرز خاطرنشان ساخت: حمایت از تیم های ورزشی استان وظیفه ماست و اگر به جای گل ریحان تیم دیگری هم بود ما نهایت همکاری و مساعدت را با آن انجام می دادیم؛ اما امیدوار بودیم این همکاری ها و مساعدت ها منجر به حفظ تنها سهمیه استان البرز در لیگ یک کشور شود، که متاسفانه اینگونه نشد.

وی در خصوص ادامه فعالیت این باشگاه در لیگ دو بیان داشت: گل ریحان خصوصی است و مالک آن باید درباره چگونگی فعالیت آینده اش تصمیم بگیرد. اما اگر قرار به ادامه فعالیت این باشگاه باشد، هیات فوتبال باز هم از آن حمایت خواهد کرد. البته که باید در خصوص بدهی های آن تعیین تکلیف شود و تکلیف کمیسیون ماده 5 این تیم هم در اداره کل ورزش و استان جوانان تعیین شود تا ثبت آن در هیات فوتبال انجام شود.

بیگ وردی تاکید کرد: استان البرز یکی از استان های بزرگ و مهم کشور است و شهر کرج را می توان یکی از بزرگترین، پر جمعیت ترین و مهم ترین شهرهای ایران دانست و حیف شد که چنین شهری تنها نماینده خود در لیگ یک را از دست داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1873

به "نهایت همکاری را با گل ریحان داشتیم، از سقوط این تیم متاسف هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهایت همکاری را با گل ریحان داشتیم، از سقوط این تیم متاسف هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید