نهار کاری نماینده دائم روسیه در سازمان ملل با دونالد ترامپ

به گزارش آسمان تو، نماینده روسیه در سازمان ملل گفت، در نهار کاری با دونالد ترامپ، مسائل پیرامون کره شمالی، ایران، لیبی و افغانستان آنالیز شده و رئیس جمهوری آمریکا وعده داد که مشکل عدم صدور ویزا برای مقامات روسی را آنالیز کند.

نهار کاری نماینده دائم روسیه در سازمان ملل با دونالد ترامپ

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، واسیلی نبنزیا نماینده دائم روسیه در سازمان ملل پس از برگزاری ناهار کاری با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در کاخ سفید گفت که ترامپ وعده داده است که شرایط به وجود آمده پیرامون عدم صدور ویزا برای هیئت های نمایندگی روسی برای شرکت در رویدادهای سازمان ملل را آنالیز کند.

این دیپلمات بلندپایه روس با اشاره به اینکه در نشست با رئیس جمهوری آمریکا، مسائل پیرامون کره شمالی، ایران، لیبی و افغانستان مورد آنالیز نهاده شد، یادآور شد: این نشست خوب و جالب توجه بود. مذاکرات شفاف و مسائل مختلفی در آن مورد آنالیز نهاده شد. دونالد ترمپ در مباحثات مطرح شده شرکت نموده و به سخنان نمایندگان گوش می داد.

وی شرح داد، نهار کاری ترامپ با نمایندگان کشورهای عضو دائم و غیردائم شورای امنیت انجام شد و با توجه به این مسئله برنامه ریزی شده بود که در ماه دسامبر ریاست شورای امنیت به ایالات متحده منتقل شده است.

نماینده روسیه در عین حال گفت که شورای امنیت در تاریخ 18 دسامبر(27 آذر ماه) فرایند اجرای قطعنامه شماره 2231 شورای امنیت درباره برنامه هسته ای ایران را آنالیز خواهد نمود.

نبنزیا همچنین گفت که وی به شوخی به رئیس جمهوری آمریکا گفته که چرا در کاخ سفید اتاق روسیه وجود ندارد، درحالی که اتاق چین وجود دارد و ترامپ وعده داد که به این مسئله هم رسیدگی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 737

به "نهار کاری نماینده دائم روسیه در سازمان ملل با دونالد ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهار کاری نماینده دائم روسیه در سازمان ملل با دونالد ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید